Jump to content
Airsoft Elite

Recommended Posts

Nu heeft mijn hopup van mijn UMP het deels begeven (stukje afgebroken) en hierdoor schiet hij niet meer even zuiver als voorheen.

Nu ben ik op zoek naar een vervangende hopup hiervoor, maar ik kan hier niet echt een andere voor vinden. Nu kwam ik na wat zoeken wat suggesties tegen dat de G36 hopups hier ook in zouden passen. nu kwam dit mooi uit, want hier heb ik er nog een paar van liggen (een prowin en een andere aluminium versie), maar als ik 1 van deze erin doe, dan feed mijn UMP niet meer. 

Nu kwam ik ook wat dingen tegen dat ik een stukje van de feeding tube af zou moeten vijlen, maar voordat ik begin met vijlen hoop ik dat er hier misschien iemand is die mij kan zeggen of dit zal werken of niet? Voordat ik mijn replica sloop zeg maar :D

Het liefst haal ik gewoon een werkende hopup, maar ik kan nergens een zelfde (stock) vinden.

Helaas weet ik het merk van mijn UMP niet (2e hands gekocht), dit maakt misschien de zoektocht naar een andere hopup ook niet echt makkelijker...

Foto van originele hopup --> http://imgur.com/YCtQNa0

kameraad van mij heeft een UMP van G&G, en daar zit een slider style hopup in, en die overeen komen met een AK-hopup kamer,

maar de jouwe lijk een ander type te zijn. nu weet ik niet of je de jouwe daar ook mee zou kunnen wisselen ?

kameraad van mij heeft een UMP van G&G, en daar zit een slider style hopup in, en die overeen komen met een AK-hopup kamer,

maar de jouwe lijk een ander type te zijn. nu weet ik niet of je de jouwe daar ook mee zou kunnen wisselen ?

Die van mij lijkt erg op die van een G36, maar er zit net genoeg verschil in dat het niet in 1x werkt zeg maar...

nu kwam ik dingen als dit tegen, maar weet niet of dit het zal verhelpen zeg maar... (is mbt het vijlen van de feeding tube)

Even een gerelateerde vraag hieraan. Ik ben op zoek naar een hop-up voor een Umarex UMP 45 sportsline. Ik weet dat de hop-ups van Wiitech passen, maar zijn er nog meer alternatieven? Of weet iemand waar Wiitech buiten Honkong verkocht wordt?

Ik ben nu aan het kijken naar een bedrijf dat 3D prints maakt, wellicht dat zij het origineel kunnen naprinten...

Als je een .STL file hebt van het onderdeel dat je nodig hebt dan kan ik het ook wel voor je 3D printen.