Jump to content
Sign in to follow this  
Lima04

Stock van een TM VSR 10 of JG bar10

Recommended Posts

Uit interesse en niet helemaal on topic maar ik heb een VSR10 en ik vind de kwaliteit van de kolf echt bedroevend ook in vergelijking met andere merken die ook sluipschutter modellen maken. Ik wil eventueel op zoek naar een third party brand die een betere kwaliteit bieden of meer vergezocht: een houten kolf laten draaien bij een houtbewerker. 

Jij bent desalniettemin echt op zoek naar een originele TM of JG kolf of ook een ander merk? Heb je misschien tips? Thanks!

Uit interesse en niet helemaal on topic maar ik heb een VSR10 en ik vind de kwaliteit van de kolf echt bedroevend ook in vergelijking met andere merken die ook sluipschutter modellen maken. Ik wil eventueel op zoek naar een third party brand die een betere kwaliteit bieden of meer vergezocht: een houten kolf laten draaien bij een houtbewerker. 

Jij bent desalniettemin echt op zoek naar een originele TM of JG kolf of ook een ander merk? Heb je misschien tips? Thanks!

Klopt de standaard stock voelt wel erg speelgoed achtig aan. ik ben idd op zoek naar de standaard kolf, ik wil hem namelijk aanpassen maar wil dit liever niet met mijn enigste stock doen. Mocht het niet lukken of niet fijn uitpakken dan heb ik nog een reserve liggen. 

Third party stocks in het model van de vsr10 zijn er volgens mij niet echt. Wel een paar van de m40a3. Die heb je van modelworks en als je echt heel dicht bij een real steel versie wilt komen is er een stock van antisniper maar dan ben je voor de laatste $350,- lichter.  :huh: 

Maar als je een andere koopt en van je huidige af wilt, let me know!!!