Jump to content
Russian Gun Nut Colin

Snelle vragen topic

Recommended Posts

Poll:

Optie 1:
Naar verluidt 1,5 jaar oude VFC Scar aeg, weinig gebruikt, volledig stock.
Incl. getoonde attachments voor €300 (excl. 200)

Optie 2:
Nieuwe Specna Arms H02 voor €230

Heb mijn UMP verkocht en wil een andere back up.
Twijfel wat de betere optie zou zijn ...
a405b9a90a3c337328b911cd7d8a5f36.jpgafe04d6e7a3e778c23673c44d9cf9368.jpg

125-150 bieden voor de SCAR zonder de attachments, bipod is useless, zelfs zonder silencer is de inner al best lang en wss heb je zelf als scopes ervoor. SCAR's zijn best cool en voor de H van VFC is ten minste een aftermarket chamber wat niet al te min is gezien de stock units aars zijn. Als de GB niet geupgrade is dan raad ik je aan daar werk aan te doen, zijn wat parts in oude VFC's en nog huidige scars die echt crappy to the max zijn.

Ja dat is een beetje waar ik mee zit ja. Vind het een heel vet ding en wil er nog graag een hebben. Het zelfde geldt echter voor de M416.
Maar die laatste zou dan nieuw zijn en daar kan ik mooi spullen van mijn B12 mee uitwisselen.
Heb hem een bod gedaan maar verwacht er niet veel van. We wachten af.

17 uur geleden zei Solstice:

Ja dat is een beetje waar ik mee zit ja. Vind het een heel vet ding en wil er nog graag een hebben. Het zelfde geldt echter voor de M416.
Maar die laatste zou dan nieuw zijn en daar kan ik mooi spullen van mijn B12 mee uitwisselen.
Heb hem een bod gedaan maar verwacht er niet veel van. We wachten af.

416 is zelfs zo dat je daar je hele hop up setup in kan douwen die je nu/straks hebt gezien ze dezelfde inner barrel lengte hebben en zelfde hop up gebruiken, daarbij is volgens mij de lower hetzelfde tussen de M4 en HK416 dus mogelijk zelfs dat je die gewoon kan switchen, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Iig 416 is makkelijker, maar de SCAR-H is wel meer swag wat dat betreft.

Dat is inderdaad mijn grootste twijfelpunt. Met de 416 kan ik veel meer upgraden en zoals je zei kan ik daar van alles mee uitwisselen met mijn B12. Geloof dat alleen de grip anders is. Misschien maar gelijk 2 HT motors bestellen straks haha
Die vent wil er nog steeds minimaal 200 voor zonder extra's maar dan is het verschil met de 416 mij te klein. Dus wat dat betreft is de keuze al gemaakt.

Twijfel nu alleen weer of ik de H02 of de H03 moet doen. Zou wel een DMR (look) willen maken. Denk dat de H03 daar beter bij past. 'DMR look' inderdaad, want over het algemeen zijn het gewoon veredelde assault's met een scope, maar vind het er leuk uitzien. Al durf ik na dit topic van Mata eigenlijk niet meer :ph34r:

En om het af te maken...

sqLrfxR.jpg
syhJDMt.jpg

De Bottom Line van mijn topic was eigenlijk dat ik 'persoonlijk' op AEG basis de te halen winst te klein vond. Dat icm mijn speelstijl, agressief en in de voorlinie, geeft mij met een DMR een paar beperkingen en geeft dat kleine beetje extra range te weinig voordeel.

Kan voor jou dus totaal anders zijn :).

instagram.com/mataairsoft - facebook.com/mataairsoft