Jump to content
Russian Gun Nut Colin

Snelle vragen topic

Recommended Posts

Hoe kom je er achter welke maat barrell je hebt...is dat opmeten of staat het er ergens op?

Doel dan op de binnenmaat, wil kijkem of ik misschien een 6.03 wil

Meeste stock barrels zijn rond de 6.05-6.08. maar zoals gezegd, kwaliteit is het belangrijkste. Over het algemeen is een nieuwe barrel van een goed merk een merkbaar verschil.

Dat niet maar heeft wel invloed op bepaalde andere factoren.

Bijvoorbeeld FPS klopt, maar zolang je niet net op de rand zit van de 360 dan is de verkleining van de diameter niet significant zolang je hem niet langer maakt.

Meeste stock barrels zijn rond de 6.05-6.08. maar zoals gezegd, kwaliteit is het belangrijkste. Over het algemeen is een nieuwe barrel van een goed merk een merkbaar verschil.

wat is dan een beetje goed merk als het gaat om kwaliteit-prijs verhouding??

wat is dan een beetje goed merk als het gaat om kwaliteit-prijs verhouding??

ZCI, steel barrel voor 20-30 euro en kwalitatief prima, vergelijkbaar met madbull en maple leaf, daarna ga je meteen een stap hoger komen met merken zoals Prometheus en PDI.

Hallo, 

Geen idee waar ik mijn vraag moest stellen, dus  vandaar maar even offtopic. Ik vroeg mij af of er een database is waarin je het originele merk en type kan invoeren, en er dan uitkomt welke replica's ervan zijn? Ik zoek zo nu en dan specifieke modellen, en de replica's hebben vaak een totaal andere naam en type dan het origineel.

Via Google ben ik nog geen database tegengekomen welke dit doet. 

Heb er weer 1 😊

Kan je een Tipmann programeren om enkel schots te schieten en later terug zetten naar bijv full auto?

Want kreeg de tip (😉) van iemand om een F mark erop te zetten en de instelling te onthouden zodat je er ook in Duitsland mee kan spelen...

Had je de vraag niet al eerder gesteld? Airsoftcenter deed het maar niet meer. Wellicht kun je eens informeren bij graziani in Duitslaand.

🤣

Heb zoveel vragen gesteld...maar deze vraag specifiek nog niet dacht ik (wachtend op degene die mijn post nu gaat zoeken en mij het tegendeel bewijst 😉)

Ik lees zoveel dingen die voorbij komen dat het vast wel ergens heeft gestaan, van wie sla ik dan weer niet op :). Maar anyways, vraag eens bij een Duitse shop zoals Graziani in Emmerich.

Ik lees zoveel dingen die voorbij komen dat het vast wel ergens heeft gestaan, van wie sla ik dan weer niet op :). Maar anyways, vraag eens bij een Duitse shop zoals Graziani in Emmerich.

ga het proberen te onthouden 😉

Airsoft vrienden hierbij een vraag, voor een vriend ;)

Hij gaat binnenkort op vakantion in Belgie en zal dan in Namen/Namur verblijven...zijn er in die directe omgeving nog leuke shops die de moeite va een bezoekje waard zijn??

Alweer een tijdje geen vragen dus ik heb er wel weer wat....

1. Heeft er iemand ervaring met de ASG CZ P09?

2. Weet iemand of je daar ook andere back plates (achterzijde grip) voor kan krijgen?

3. Waar dan?

4. Heeft er iemand ervaring met ventilatiegaatjes in je "fast" helm maken?

Ben benieuwd.....

NEVERMIND BEIDE GEKOCHT!