Jump to content
Russian Gun Nut Colin

Snelle vragen topic

Recommended Posts

Want in Duitsland lachen ze er niet mee daar nemen ze zonder pardon uw boel in beslag en fikse boete erbij. Zorg dat ge conform zijt.

ja daarom vraag ik ook heb ik dan een brief of iets dergelijks nodig??

Dat durf ik niet te zeggen. Ik denk het niet ge moet gewoon aan de voorwaarden voldoen. Ik zou het eens op FB vragen in een van de groepen, de mensen die naar border wars etc gegaan zijn hebben hier ongetwijfeld meer ervaring mee.

Als je door Duitsland gaat moeten de replica's gelockt zijn in semi-only en de juiste F-markering hebben met de naam van de Duitse distributeur en Cal. 6mm er bij

Airsoftcenter kon dit tot voorkort verzorgen, maar dus niet meer.

Duitse shops zijn bertrouwbaar en snel. Als je echt veel daar naar toe gaat lijkt het me praktischer gewoon een replica te kopen bij een een Duitse shop i.p.v. veel moeite te doen om een replica DE-proof te maken. Toen ik begon heb ik veel afgenomen bij Kotte Zeller en Sportwaffen Schneider. 

Ok top voor de reacties.

Heeft er iemand toevallig ook ervaring met een aa die hij net gekocht heeft en daarna ermee door D rijd.

Dus zeg dat je van Unit13 via D naar Bunker501 rijd...heb je daar bijvoorbeeld iets voor nodig?

Ok top voor de reacties.

Heeft er iemand toevallig ook ervaring met een aa die hij net gekocht heeft en daarna ermee door D rijd.

Dus zeg dat je van Unit13 via D naar Bunker501 rijd...heb je daar bijvoorbeeld iets voor nodig?

Dat mag dus niet zolang je geen F markering is en het geen full auto optie heeft en onder de 400 FPS schiet. Oftewel eerst even thuis leggen of via alleen NL rijden. De wetten zijn daar heel strikt en het zal waarschijnlijk meer kosten dan alleen een boete als je gepakt wordt.

Nieuwe vraag...wat raden jullie aan of beter gezegd wat is te doen.

Morgen ga ik naar C4 en twijfel of ik een masker zal dragen of enkele een befje?

Hebben beiden mee dus dat is geen probleem, maar vroeg me af of er mensen zijn die ervaringen hebben bij C4 of met CQB

Nieuwe vraag...wat raden jullie aan of beter gezegd wat is te doen.

Morgen ga ik naar C4 en twijfel of ik een masker zal dragen of enkele een befje?

Hebben beiden mee dus dat is geen probleem, maar vroeg me af of er mensen zijn die ervaringen hebben bij C4 of met CQB

Ik ken C4 niet maar als ik zo je post lees ga ik ervan uit dat het een CQB veld is (indoor?) en je hebt kans dat volledige gezichtsbescherming alleen is toegestaan aangezien sommige CQB velden geen pang regel gebruiken.

En anders neem je het gewoon allebei mee ;)

Ja zoals ik al zei heb ik ze sowieso beide mee...maar dacht misschien heeft iemand er ervaring mee...

Dacht er aan om te beginnen met masker en dan te kijken hoe het is...kan altijd afbouwen 😆😉

Nou laat maar zitten...Chapter4 heeft op het laatse moment afgezegd.

Blijkt dat er maar 1 persoon is die daar skirms mag houden, het is dat we met meerdere zouden gaan want de belft van ons heeft betreffende mail niet eens gehad moest het van een teamgenoot horen...

Slechte organisatie zo...

Thnx....helpt wel een beetje als het nare gevoel word gedeeld 😉

Zijn nu op zoek naar een andere locatie...is Running the Target wat??

Lijkt alsof er alleen trainingen gegeven worden...

Voor de AK mensen onder ons, ik zoek deze schroef, die linkboven in het plaatje staat afgebeeld.

lonex-ak-selector-lever-safety-set.jpg

Iemand die weet wat de afmetingen van dit ding zijn?

Als je door Duitsland gaat moeten de replica's gelockt zijn in semi-only en de juiste F-markering hebben met de naam van de Duitse distributeur en Cal. 6mm er bij

Airsoftcenter kon dit tot voorkort verzorgen, maar dus niet meer.

Hoe zit dat dan met GLS en UPS? zij Rijden namelijk gewoon met onze post pakketten dwars door Duitsland ?

Dat is goederen vervoer. Deze zitten in een door een zegel afgesloten laadtuimte waar je in principe niet aan kan.

maar ik ga ook vervoeren...

Ga niet naar D om te skirmen 😊

maar ik ga ook vervoeren...

Ga niet naar D om te skirmen

Dan nog mag je niet met een replica door duitsland rijden zonder de markeringen, als je wordt aangehouden dan zijn de rapen gaar.

Voor de AK mensen onder ons, ik zoek deze schroef, die linkboven in het plaatje staat afgebeeld.

lonex-ak-selector-lever-safety-set.jpg

Iemand die weet wat de afmetingen van dit ding zijn?

Opmeten van de diameter doe ik vaak ook met een schuifmaat en dat klopt meestal best goed.