Jump to content

Photo

Snelle vragen topic

• Please log in to reply
128 replies to this topic

Russian Gun Nut Colin

Russian Gun Nut Colin

Newbie

• Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Sittard

Hallo iedereen ik ben een beginende airsoft speler,

ik heb net een AK-74 gekocht bij Gunfire.pl, de AK is van Forcecore en gemaakt door E&L

mijn vraag is wat weten jullie zowat van Forcecore, ik kan er bijna niks van vinden of het internet.

alvast bedankt!

dit is het https://gunfire.pl/p...le-Replica.html

ik vind hem prachtig :3

Пакуйте Калашниковым и сразимся ЗА РОДИНУ!

Rebelattack

Rebelattack

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 554 posts
Uuh hier was al een topic voor, maar om niet flauw te zijn, het is een e&l gen 1 met wat mindere internals maar voor de rest extern heel solide zoals van e&l te verwachten is. Daarnaast missen er dingen zoals de cleaning kit die je normaal krijgt. Prima replica die de 30-40 meter out of the box gemakkelijk haalt en waar je na een tijdje spelen lekker aan kan gaan upgraden. Net iets beter als een CYMA van de VFC series omdat de forcecore echt alles extern staal is terwijl er bij de vfc een aantal dingen nog pot metal zijn. Overal dus een prima replica om mee te starten en komt ook met een QSC dus fps aanpassen en knutselen is makkelijk.

PS: ik heb precies dezelfde :).

AAC

AAC

Chairsofter

• Administrators
  • 3,056 posts
  • Antwerp

Hebben we al een ForceCore topic ?  :mellow:  

Heb zelf ook wa lopen knoeien met deze post te mergen hier trouwens , leek me verder meer een "snelle vraag" 

Nil Volentibus Arduum

mille verba pictura

https://www.facebook...85113148696522/
aac.jpg

Rebelattack

Rebelattack

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 554 posts

Heb zelf ook wa lopen knoeien met deze post te mergen hier trouwens , leek me verder meer een "snelle vraag" 

Ging me meer om het feit dat er al een topic was voor snelle vragen, bij een Forcecore AK topic had ik toch meer een uitgebreide review verwacht als eerste post.

Longshot

Longshot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 posts
Mocht er iemand binnenkort nog wat bestellen bij taiwangun kan je mij dan contacten....heb een bestelling gedaan en 1 killrag vergeten 😣
Misschienndat die bij jou bestelling mag/kan?

Humans gott nothing on us.....

Rebelattack

Rebelattack

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 554 posts

Mocht er iemand binnenkort nog wat bestellen bij taiwangun kan je mij dan contacten....heb een bestelling gedaan en 1 killrag vergeten
Misschienndat die bij jou bestelling mag/kan?

Deze is op gunfire alleen te halen of bij airsoftentrepot onder meister arms dus taiwangun gaat hem volgens mij niet worden XD.

Longshot

Longshot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 posts

Deze is op gunfire alleen te halen of bij airsoftentrepot onder meister arms dus taiwangun gaat hem volgens mij niet worden XD.

jawel hoor... want de andere zijn al onderweg, dus weet zeker dat ze te krijgen zijn daar 😉

Russian Gun Nut Colin

Russian Gun Nut Colin

Newbie

• Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Sittard

mijn excuses, ik ken deze website niet zo goed.

Russian Gun Nut Colin

Russian Gun Nut Colin

Newbie

• Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Sittard

Uuh hier was al een topic voor, maar om niet flauw te zijn, het is een e&l gen 1 met wat mindere internals maar voor de rest extern heel solide zoals van e&l te verwachten is. Daarnaast missen er dingen zoals de cleaning kit die je normaal krijgt. Prima replica die de 30-40 meter out of the box gemakkelijk haalt en waar je na een tijdje spelen lekker aan kan gaan upgraden. Net iets beter als een CYMA van de VFC series omdat de forcecore echt alles extern staal is terwijl er bij de vfc een aantal dingen nog pot metal zijn. Overal dus een prima replica om mee te starten en komt ook met een QSC dus fps aanpassen en knutselen is makkelijk.

PS: ik heb precies dezelfde :).

bedank voor het atvies, nu moet ik nog 4 of als het niet mee zit 5 dagen wachten dan kan ik hem vast houden....... heb nog geen geld voor een goeie lader XD

Longshot

Longshot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 posts
Kan het zijn dat Unit13 in Lanaken dicht is?
Interweb geeft aan dat die locatie permanent gesloten is...

Oddball

Oddball

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 56 posts

bedank voor het atvies, nu moet ik nog 4 of als het niet mee zit 5 dagen wachten dan kan ik hem vast houden....... heb nog geen geld voor een goeie lader XD

Ja die is dicht, de complete verkoop is verhuisd naar hun filiaal in sittard

Russian Gun Nut Colin

Russian Gun Nut Colin

Newbie

• Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Sittard

Ja die is dicht, de complete verkoop is verhuisd naar hun filiaal in sittard

die winkel van hun ligt er 15 min van mij af..... ben er nog niet binnen geweest

Longshot

Longshot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 posts

Bij deze wil ik mijn ongebruikte midcaps aanbieden.

Ik heb ze geprobeerd maar ze feeden niet in mijn replica dus ik heb ze gelijk opzij gelegd.
Ze hebben al een stukje karton in de bodem om te voorkomen dat de magazijnen doorzakken dus dat hoef je niet meer te doen :D.

Ik heb al genoeg mags...maar kan je mij is meer vertellen over het plaatsen van het stukkie karton.

mata

mata

Tuning Addict

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,979 posts
Voetje van de G&G mag schuiven. Stukje papier (even kijken hoe vaak vouwen) er onder leggen en klepje er weer op schuiven.

Als je schud met het magazijn zie je als het goed is dat het binnenwerk heen en weer schuift in het buitenframe. Dat fix je dus door er papier onderin te doen.
mata.jpg

Longshot

Longshot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 posts

Voetje van de G&G mag schuiven. Stukje papier (even kijken hoe vaak vouwen) er onder leggen en klepje er weer op schuiven.

Als je schud met het magazijn zie je als het goed is dat het binnenwerk heen en weer schuift in het buitenframe. Dat fix je dus door er papier onderin te doen.

aha dat ga ik es bekijken...misschien heb ik daarom de laatste tijd wat problemen met de aanvoer

Longshot

Longshot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 posts
Wie helpt me....de grendel van mn Bar10 sluit niet meer!
De grendel gaat al stroef en als ik hem wil sluiten kom ik net 1cm te kort. De grendel blijft boven de vuurregelaar zitten...

Wat kan dit zijn, er zitten geen BB's klem...

mata

mata

Tuning Addict

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,979 posts
BB stoppers te ver aangedraaid? De schroef van de rail te diep ingedraaid?
mata.jpg

Longshot

Longshot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 posts

BB stoppers te ver aangedraaid? De schroef van de rail te diep ingedraaid?

1e weet niet welke dat is...tweede geprobeerd maar werkt niet

ze_dWARf

ze_dWARf

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 510 posts
  • België
Even een eerlijke opinie vraag. Hoevelen van jullie kijken effectief door je richtmiddel?
Ik heb een shortdot en een holosun maar ik merk toch vaak dat ik eerder point shoot dan effectief door de kijker.
Het voelt sneller wel maar langs de andere kant is mijn masker soms behoorlijk omslachtig.

One step at a time.
Krystar SPR/CQBR

Daytona SCAR-L

ASG glock17

vikingjunior

vikingjunior

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts
  • Lint
Ik heb een T1 op zowel mijn AEG als op mijn tm Mp7 staan,en gebruik hem toch wel voor te mikken. Had de eerste skirm met de AEG zonder dit gespeeld en miste hem toch wel erg,want niet in elke situatie kan je je mooi je bollen zien vliegen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users