Jump to content
Airsoft Elite
AAC

Foto's posten op Airsoft Elite

Recommended Posts

Kan op twee manieren:

• Afbeeldingen die al ergens online staan: Kopieer de URL van een afbeelding, klik op het foto icoontje in de toolbar van de bericht editor (links van het <> icoon) en plak de URL daar.
  • Eigen afbeeldingen: Even uploaden bij imgur.com. Na het uploaden krijg je een aantal URL's voor de foto; pak degene die gewoon eindigt op .jpg doe hetzelfde als hierboven omschreven.

De ingebouwde uploadmogelijkheid van dit forum zuigt helaas vrij hard.

Hey,

Er is geen andere manier om foto's te posten behalve Imgur? Een manier waarbij mijn foto's alleen op dit forum staan en dus niet elders op het niet (zoals bij Imgur dus) Ik heb in het verleden wel foto's gepost via de uploader maar die zegt nu de hele tijd dat mijn foto's te groot zijn...Alvast bedankt!

Bedoel je dat je liever niet imgur gebruikt of liever niet sites zoals imgur gebruikt?

De laatste van die twee maar als het niet anders kan, geen probleem. Ik vroeg me af er een mogelijkheid was foto's te posten zonder dat ze ook elders op het net staan zoals imgur.

Als je nu een foto post staat het zowel hier als op imgur toch? Of levert imgur alleen een link zonder de foto ook in het eigen archief te plaatsen?

@Altum In theorie kan iedere foto op Imgur "ontdekt" worden, maar het is zo'n rare site dat ik geen idee heb hoe ik bijvoorbeeld de laatste geüploade foto's kan zien om daar vervolgens op te stemmen zodat ze écht zichtbaar worden in de Most Popular gallery enzo. Je kunt er dus rustig vanuit gaan dat iedere foto die je upload gewoon ongezien blijft voor de rest van de wereld.

Met IE lukt het mij niet om een foto te plaatsen ,als ik op het icontje klik gaat de tab open vul de url in en klik op ok ,tab blijft open gebeurt niets moet zelfs IE afsluiten om weer op dit form te komen ,en met Firefox lukt het wel tja.....VRhwMrN.jpg

Tip van de week: Gebruik geen Photobucket!

Heb jaren Photobucket gebruikt voor het embedden van mijn foto's alleen hebben ze ineens besloten dat ze er geld voor willen...

Nu zijn al mijn foto's vervangen door onderstaande image. Kan ik alle posts gaan editen om de foto's terug te krijgen. Lekker klusje..

2001552889.jpeg

Artikel op Tweakers:

PhotoBucket vraagt gebruikers 400 dollar per jaar ter vergoeding van het hosten van afbeeldingen die embedded worden op andere websites. Betalen gebruikers dat niet, dan kunnen ze hun afbeeldingen alleen nog op de site van PhotoBucket zelf bekijken.

De welbekende plaatjeshost kwam van de week met de aankondiging dat de voorwaarden omgegooid werden. Voor third-party image hosting is nu op zijn minst een Plus 500-account nodig. Voor dat geld krijgen gebruikers naast de mogelijkheid om afbeeldingen buiten Photobucket te embedden ook 500GB opslagruimte en onbeperkt gebruik van de bandbreedte van de host. Maandelijks betalen kan ook, dan gaat het om 40 dollar per maand.

Photobucket bestaat sinds 2003 en is daarmee inmiddels 14 jaar oud. De website is altijd veel gebruikt om afbeeldingen te hosten die bedoeld zijn voor op fora en blogs. Zeker toen hosting nog kostbaarder was, bood Photobucket een welkome uitkomst.

Op Twitter wordt zeer negatief gereageerd op de beslissing. Dat gebruikers nu genoodzaakt zijn uit te wijken naar een andere host kunnen ze veelal nog wel verteren, maar gebruikers die sinds jaren duizenden afbeeldingen op de site hebben staan en die op tal van plaatsen embedded hebben, voelen zich overvallen door de beslissing. Ze moeten nu op stel en sprong alle afbeeldingen verhuizen en als ze willen dat de embedded afbeeldingen blijven werken, alle posts bijwerken.

Wat mij betreft, op naar Imgur...