Jump to content
Sign in to follow this  
p.boelens

1911 GBB semi auto probleem (KJW KP-07)

Recommended Posts

Sinds mijn laatste skirm werkt mijn side arm niet meer goed en ik krijg dit niet opgelost ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen...

Het is een KJW KP-07 die ik altijd op  CO2 gebruik, recentelijk zijn bucking, cylinder en cylinderhead vervangen.

Het probleem is dat hij niet goed herlaad, als ik hem handmatig laad schiet hij perfect maar vervolgens herlaad hij niet goed en schiet hij met of halve kracht of helemaal niet.

Ik heb alles uit elkaar gehaald gepoetst en gesmeerd om uit te sluiten dat het daar aan licht maar dit lost niks op...

Ik heb alles tot 3 keer toe tot de laatste schroef uit elkaar gehaald, ook heb ik onderdelen uitgewisseld met een werkende kp-07.

ik ben wat wijzer geworden... hij drukt de co2 valve niet hard of lang genoeg open om genoeg co2 vrij te laten.

dit komt niet door de hammer spring deze is sterk genoeg. het zit echt ergens in de sears.

Ik had deze replica te koop staan en ben blij dat ik tot een overeenkomst ben gekomen met iemand hij gaat vandaag op de post (ja hij weet wat het probleem is).

ik denk dat het met wat nieuwe onderdelen in de trigger eenheid opgelost zal zijn maar aangezien ik hem toch al weg wou doen en er nu voldoende geld voor kon krijgen steek ik liever mijn energie ergens anders in ;)

in ieder geval wel leuk en leerzaam om een 1911 tot de laatste schroef te strippen, weer veel van geleerd...