Jump to content
Altum Silentium

Opruiming replica's en parts

Recommended Posts

Beste mensen,

Weer een aantal replica's aangeboden en daarnaast een paar losse onderdelen. De reden van verkoop is dat ik mij meer specifiek wil gaan richten op de hobby en de aangeboden artikelen daarbij eigenlijk overbodig zijn. Meer concreet: ik heb van alles een beetje en wil dat gaan opruimen. Zitten ook veel replica's tussen met mankementen waarvoor ik de kennis noch tijd heb om daarin te investeren. Ik heb er plezier van gehad en hoop er anderen nu blij mee te maken.

Dat kan natuurlijk alleen met redelijke prijzen. De prijzen die ik vraag zijn een overweging van de staat waarin een artikel verkeerd in combinatie met de prijs die er nieuw voor gevraagd word. Ik ben van mening dat mijn prijzen eerlijk zijn maar ik sta altijd open voor communicatie. Voor vaste forumleden wil ik zoals gewoonlijk altijd nog wel wat van de prijs afhalen. Vraag me niet meteen 'hoeveel dan' ;) maar doe een leuk bod en er is een grote kans dat ik ja zeg.

Het is een aardig lijstje. Ik weet niet of foto's hier overzichtelijk zijn maar ik zal proberen een paar overzichtsfoto's te plaatsen. Een PM is handiger en word op prijs gesteld. Dank voor jullie aandacht! Voor vragen sta ik altijd klaar en ik antwoord indien mogelijk altijd meteen.

Replica's kunnen vrijblijvend bekeken worden. In principe zijn alle getoonde replica's exclusief accessoires maar als je toch interesse hebt is alles bespreekbaar. Ophalen heeft de voorkeur (zeker voor de primaries) maar verzending is mogelijk. Kosten voor de koper uiteraard. Verkoop natuurlijk alleen 18+ met een geldige NABV pas 2017.

Primaries:
Western Arms/ G&P M16A4   NIET MEER BESCHIKBAAR
De 'Woc' GBB serie is berucht om zijn geringe prestaties en helaas is dit waar. Functioneert matig. Frontrail zit een beetje los maar is denk ik geen ernstig mankement. Mooie finish en gedetailleerde FN markings (jawel die maakten ook de M16).  Semi only. Alleen de replica dus zonder doos en toebehoren. Geen magazijn. Het meest geschikt als muurhanger of knutselproject. Als je al nog WOC's kunt vinden zal dat voor minimaal 400,- zijn schat ik. Vraagprijs: 170,-

VFC G36C GBB
Heeft reeds out of the box nooit goed gewerkt. Compleet met doos en toebehoren. Verkeert in nieuwstaat maar functioneert dus slecht. Typische GBB mankementen. Is waarschijnlijk met de juiste kennis wel te maken.
Vraagprijs: 115,-

VFC 416D GBB VERKOCHT
Een van de eerste serie dus niet met de beste parts. Veel gebruikt en de staat is dus dan ook precies dat: Gebruikt. Heeft op verschillende plekken schade. Selector switch doet het maar zit veel speling op. Semi only. Functioneert maar kan wel wat aandacht gebruiken. Wederom mogelijk een leuk project of donor replica. Vraagprijs 115,-

GHK KAC PDW GBB VERKOCHT
Compleet met doos en toebehoren. Niks mis mee. Niet de beste GBB maar werkt prima. Finish is wat groezelig. Nieuwstaat en met orginele KAC markings.
Vraagprijs: 130,-

G&G FN FNC  VERKOCHT
Compleet en in nieuwstaat. Wilde er eigenlijk mee gaan skirmen maar te zwaar en onhandig voor CQB. Heeft slechts een mankement en dat is dat er een palletje gebroken is de vouw kolf. Dit is voor de functie totaal niet merkbaar en waarschijnlijk makkelijk te herstellen. Vraagprijs 220,-

G&G M14 EBR L  
Compleet en in nieuwstaat. ASG Licentie dus met Sage International markings.
Vraagprijs 235,- 
VERKOCHT

vQO6OiY.jpg?1

UJ0QCIp.jpg?1

2B0vAy1.jpg?1

Secondaries:
TM Tactical Master
Compleet. In gebruikte staat. Redelijk intensief mee geskirmd. Er mist een minuscuul veertje dat ik ben kwijtgeraakt tijdens onderhoud. Is makkelijk te verhelpen. Vaste hop!
Vraagprijs 50,-

KJW KP08  VERKOCHT
Compleet. In gebruikte staat. Intensief mee geskirmd. Slede zit soms muurvast, een vervelend mankement. Misschien dat iemand hem kan maken of als donor. Magazijn is wel goed. Vraagprijs 30,-

VFC M&P9  VERKOCHT
Goede staat en compleet. Slede functioneert slecht. Blijft niet haken bij leeg magazijn. Cycled niet echt mooi.
Vraagprijs 40,-

KWC Sig X5 C02 VERKOCHT
Vaker verkocht onder Cybergun met markings. Deze is dus zonder. Paar keer mee gekirmd maar werkt nog goed. Compleet.
Vraagprijs 65,-

KWC S&W Sigma 40 VERKOCHT
Geheel nieuw en compleet. Zelfs niet getest dus echt nieuw.
Vraagprijs 65,-

KWA USP Compact VERKOCHT
Compleet maar defect. Ligt uitelkaar. Slede is nog prima en magazijn ook. Donor of voor de echte knutselaars misschien een opknapper.
Vraagprijs 30,-

ASG Dan Wesson revolver C02 VERKOCHT
Compleet. Nieuwstaat. Vraagprijs 40,-

Bdt5PuT.jpg?1

Parts en restanten:

Guarder metal slide for Marui G17 

Bij QTAC gekocht slechts een paar maanden geleden maar ik houd mijn G17 liever origineel. Houdt er rekening mee dat Guarder vrijwel nooit drop-in is dus vijltjes en schuurpapier in de aanslag. Vraagprijs: 25,-

Noveske KX3 Flash hider   VERKOCHT

Nieuwstaat. Vraagprijs: 12,- 

Stocktube M4 en stock

Nieuw. Paste niet op de replica waar het voor beoogt was. Chinees merk. Weet niet precies welke. Slingpoint van de stock was gebroken en heb ik verwijderd. Nu geen zichtbare schade meer. Vraagprijs: 25,- 

M9 Holster

Nieuw. Chinees merk. Geen van mijn M9's past. Gratis exc. verzending.

Demper   VERKOCHT

Chinees merk. Losse parts draaien erg makkelijk uit elkaar. Beter om het vast te lijmen. Gratis exc.  verzending. 

usfcnBi.jpg?1

Hoi Altum,

Ik ben wel geinteresseerd in de "KWC Sig X5 C02.

Ik neem aan dat je nog foto's gaat plaatsen?

En waar in Friesland zit je ergens?

Ik werk namelijk in Drachten, dus wellicht kan ik een keer langs komen en het bekijken?

Hi E-poch,

Ik zit in Lemmer dus dat is toch wel een aardig eindje maar welkom ben je natuurlijk altijd. Foto's kan maar is misschien handiger over app of mail. Dat is minder omslachtig. De foto's die hier komen zullen geen detail foto's zijn. Als je wil kun je even een PM sturen met je gegevens dan stuur ik je z.s.m. (vandaag) een aantal foto's. Ik hoor het graag, dank je!

Altima, probeer anders even de foto's op bv imgur.com te plaatsen. Dan is een linkje naar het album hier ook wel voldoende.

Evt als je ze mij mailt kan ik ze ook wel plaatsen voor je.

Super aardig van je Mata, thanks! Ik heb het echter al geregeld hoor :)

Hmm die EBR kietelt mijn interesse

Probeer deze maar eens ergens goedkoper te krijgen ;) 

Hi, ik wil graag je demper en flashhider  wel overnemen

Dank je, prima. De demper is zoals vermeld gratis dus dat is dan flash hider + verzending. Ik verzoek je vriendelijk mij even een PM te sturen voor uitwisseling gegevens als je ervoor kiest definitief over te gaan tot verkoop. 

Ik was eigenlijk al zo een beetje alles kwijt. De M14 is echt weer terug gekomen op beetje jammerlijke wijze. Ik had hem verkocht aan een vriend maar die heeft zich maanden later nu bedacht. Er is niets mee gebeurd, alleen de stekkertjes zijn vervangen (Tamiya). Mag nu weg voor een vriendenprijsje.

Verder nog de Tacitcal Master en G36C. Mogen ook weg voor elk aannemelijk bod. Ik ben bang dat ze nog wel even in mijn bezit blijven maar mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag. Dank!

EDIT: M14 Verkocht

Edited by Altum Silentium