Jump to content
AAC

aac's 2e MK18MOD1 build (suppressor painted update)

Recommended Posts

Mooi werk hoor @AAC! Die licenser ziet er gelikt uit. Echt benieuwd naar het eindresultaat als alles in elkaar is gezet

Topic weer beetje geupdate, demo filmpje van de "licenser" geupload ;)  

Paintjobke  toegepast, en foto's van de accessoirekit gepost

Check it out !   :)

Laatste progress toegevoegd eindelijk heeft de suppressor z'n kleurtje, dit is de basiskleur en ik leg hem alvast in deze (nieuw)staat vast op foto,

Hierna wil ik hem een thermische behandeling geven om veelvuldig gebruik te simuleren.

Ik "finetunede"  ook het locksysteem waardoor de ring enkel de benodige rotatie kan maken, maar dit demonstreer ik nog met een filmpje  :)

GoUee9G.jpg

Zoek de verschillen ;) 

PnJbe8O.jpg

Mad respect! Heb je nog een totaalfoto als hij gemonteerd zit?

Thx  :)

Totaalfoto moet ik nog maken, ik wilde eigenlijk afsluiten met een filmpje, kan ik veel beter de werking demonstreren (die trouwens echt awesome is, al zeg ik het zelf)

maar ik zit nu eigenlijk met een gigantisch probleem !

Nu werkt m'n Windows movie maker niet meer, en ik kan geen andere meer downloaden omdat Microsoft dit niet meer blijk te ondersteunen  :(

Video software me hopen zullen jullie zeggen, maar ik ben meer van de eenvoudige software zoals paint,  en WMM , alle hulp hieromtrent welkom dus

(als jullie een filmpje van m'n SOCOM suppressor willen zien  ;) )

Thx  :)

Totaalfoto moet ik nog maken, ik wilde eigenlijk afsluiten met een filmpje, kan ik veel beter de werking demonstreren (die trouwens echt awesome is, al zeg ik het zelf)

maar ik zit nu eigenlijk met een gigantisch probleem !

Nu werkt m'n Windows movie maker niet meer, en ik kan geen andere meer downloaden omdat Microsoft dit niet meer blijk te ondersteunen  :(

Video software me hopen zullen jullie zeggen, maar ik ben meer van de eenvoudige software zoals paint,  en WMM , alle hulp hieromtrent welkom dus

(als jullie een filmpje van m'n SOCOM suppressor willen zien  ;) )

Hier kun je de 2016 versie downloaden. Of heb je hem nog wel en start hij niet meer na een Windows update?