Jump to content
ze_dWARf

Cyclone mod

Recommended Posts

Dus de nieuwe cyclone grenades van airsoft innovations zijn leuke speeltjes echter hebben ze op hun voorganger de tornados een puntje achter. BIj een tornado kon je namelijk alleen je pin verliezen als je hem gooide maar bij de cyclones komt naast je pin ook nog eens een spoon los die je kan verliezen. Dus bedacht ik een kleine mod zodat beiden bij de granaat blijven. Dit is niet de enige guide je zal er online nog wel vinden en algemeen lijken ze heel erg op elkaar maar dit mijn oplossing.

Wat hebben we nodig:Visdraad of een ander soort draad (ik raad nylon draad af deze is te fijn) en krimpkous.

MTa9u9Q.jpg

Trusty leatherman en soldeerbout

AQcoBZ1.jpg

En natuurlijk: koffie om je caffeïneverslaving te voeden

j4f5h43.jpg

Snij de krimpkous in stukken van 1.5cm en doe ze rond de pin zoals op de foto.

PmI1HuA.jpg

Smelt met de soldeerbout gaatjes op dezelfde plaats als in de foto.

94XfNAO.jpg

Snij je koord op approximaal 40 cm lengte.

29rZTM2.jpg

Rijg het koord door de krimpkous en door de gemakte gaatjes in de cyclone en door het gaatje in de spoon. Ik ga later nog een foto van de spoon toevoegen om het wat duidelijker te maken. Zij met een iets scherpere geest zullen opgemerkt heben dat ik nu plots blauwe krimpkous gebruik. Dit omdat de gele te groot was en niet voldoende kromp

z094CQK.jpg

Knoop de uiteindes van je koord samen en smelt ze even dicht met de soldeerbout zo rafelen ze niet uit op termijn. Tevens mag ook de krimpkous nu verwarmd en gekrompen worden op de pin.

Xt9WqOx.jpg

Zo nu zitten pin en lepel op zo'n manier zodat ze niet meer wegkunnen van de cyclones. Happy Fragging! And don't drink your own piss! (+1internet voor diegene die de referentie snapt)
9ksm9AF.jpg

Kleine edit spelfoutjes eruit gehaald. 

@AAC wat zou naar een beter formaat zijn voor dit soort foot's naar de toekomst toe? Want deze vallen in nazicht echt groot uit, ik denk dat iets dat in een schermopname te vatten is veel handiger gaat zijn.

Kleine edit spelfoutjes eruit gehaald. 

@AAC wat zou naar een beter formaat zijn voor dit soort foot's naar de toekomst toe? Want deze vallen in nazicht echt groot uit, ik denk dat iets dat in een schermopname te vatten is veel handiger gaat zijn.

Ik doe wel 's een collage maken in Paint, vallen ze ook wa kleiner uit.

In mijn geval heb ik vaak topic's met heel veel foto's, en -ga ik vaak over de quota- en dan telt zo'n plaat ook maar voor 1 ;) 

Bij Imgur kan je trouwens ook makkelijk formaat wijzigen