Jump to content
E-poch

[TKG] Gezocht Colt m4 replica of Receiverset AEG

Recommended Posts

gaat wel wa veel lengteverschil zijn he van 16" naar 10.3" met dezelfde cylinder  ;)

Maakt niet uit, dan overvolume je de Mk18 op een full cylinder en gooi je er .30 grams in met een goede flat hop, zelfde setup gebruikt mata ook. Kan je in de 16 inch iets van .25-.28 gebruiken op een goede flat hop. 

In mijn geval niet, aangezien ik het toch als een HPA setup ga ombouwen.

Er al eens over nagedacht om dan een gbb te hoa tappen? Daar meende ik wel bodies gezein te hebben met de juiste markings. Of mss dat je een g&p woc vindt let de juiste markings dan kan je zelfs voor een daytona gaan :P

haha, ja idd.

Het is verleidelijk, want ik heb er inderdaad naar gekeken.

Ik zou zoiets alleen doen als ik een manier kan vinden om een m4 gbb intern om te bouwen naar HPA d.m.v. een drukleiding of zo.

Ik weet dat het kan, want ik heb laatst een youtube filmpje gezien van iemand die zoiets heeft gedaan.

https://www.youtube.com/watch?v=shQuc3zWL9w

(op 1:00 minuut in het filmpje laat hij zien wat hij gedaan heeft)

Wat ik niet wil is een vermogen aan gbb mags uitgeven en deze dan ombouwen naar HPA.

Moet je de daytona niet importeren uit de V.S.? 

Ik ken ze alleen van youtube, en de kick lijkt me waanzinnig, al dan niet helemaal praktisch als het echt zo veel kick geeft.

Om nog 's over dat markings verhaal te beginnen, blijken tegenwoordig op Ebay decal vellen te bestaan met allerhande witte trades

H&K, FN herstal, EOTech, Colt, VLTOR enz...

Alhoewel decals niet zo sijtvast zullen zijn als gedrukte, of gelazerde trades lijkt het me toch wel interessant, voor diegene die van de details houden 

1-1-Water-Slide-Decal-hk-416-d-s.jpg enforcement-military-su-231-peq-eotech-M

Super-Detail-Up-MK17-MOD-0-su-231-peq-an

1-1-Water-Slide-Decal-stag-15-1f747-semiSuper-Detail-Up-M4-QR-code-Markings-Mode