Jump to content
E-poch

[TKG] Gezocht Colt m4 replica of Receiverset AEG

Recommended Posts

Ik was al op zoek naar de rails van Nuprol, dus dank je!

Is idd een goed alternatief en wellicht ga ik een van mijn tippmann uppers ook ombouwen naar een mk18 build.

Klopt de kleur wel trouwens? 

Ik kan het niet echt goed zien, maar volgens mij minder fel als die van Madbull?

Sja die kleur is altijd moeilijk, en is op foto haast onmogelijk te checken zou je ze echt naast elkaar moeten kunnen leggen he

De chte DD is geanodizeerd, en dan varieert  de kleur sowieso ook al wat van batch tot batch.

De Madbull is ook geanodizeerd en naar verluidt iets te  Goudkleurig, worden daarom al wel 's  "gedust"  met mud brown 

Deze Nuprol lijkt me gewoon gespoten in Mud Brown, lijkt mij alleszins beter dan de zwarte Specna rail. 

Hmm, volgens mij heb ik nog een spuitbus mudbrown liggen. Ik kan het wel even uitproberen op mijn A03. De huidige paintjob gaat er toch af.

Fosco Dark Mud Brown is een "juiste" kleur hoor , als je dat tenminste bedoelt  :)

komt vrij dicht tegen het Socom FDE, (muv het metallic effect)

Op zich niet zo'n probleem dat het gecoat is lijkt mij.

Ik heb een kandidaat gevonden https://www.fire-support.co.uk/product/gp-m4a1-fix-stock-colt-body-airsoft-gun-aeg

Ik ga er van uit dat de vaste stock van deze replica enigzins makkelijk te verwijderen is?!

Neen voor mij niet, ziet er wel ok uit.

je weet dat je voor die nog best wat onderdelen moet veranderen aleer je een MK18mod1 hebt ?

En deze al 280€ is  :unsure:

Vaste stocks op een AEG zitten vast met een lange schroef net zoals bij een buffer tube. meestal kan je de rubberen plaat eraf schroeven en daarna kun je dan makkelijk bij de schroef, let op dat je het met de meeste standaard lengte schroevendraaiers wss net niet haalt, maar het korte antwoord is dus ja die kan eraf :).

Ja, klopt idd.

Vooralsnog geen goedkope oplossing kunnen vinden, tenzij ik de guarder receiver koop van 110euro of zo.

Dan ben ik naderhand ook duur uit aangezien ik dan nog meer onderdelen moet gaan kopen.

De VFC Colt is nergens goedkoop te krijgen in de EU.

Ik zou rond de 500euro kwijt zijn als ik een G&P mk18 replica  zou kopen.

http://www.landwarriorairsoft.com/airsoft-rifles-c38/electric-rifles-c45/g-p-mk18-mod-i-dark-earth-lower-receiver-p4711

http://www.landwarriorairsoft.com/airsoft-rifles-c38/electric-rifles-c45/g-p-mk18-mod-i-dark-earth-upper-receiver-p4715

Dan koop ik liever de TM m4 voor 475euro die ik op airsoftmarktplaats heb gezien.

http://airsoft-marktplaats.nl/tokyo-marui-m4-sopmod-ngrs?search=tokyo%20marui

Weet alleen niet of ik dan vast zit aan de TM mags of dat ik dan ook de mags van andere fabrikanten kan gebruiken.

Ik zal hoe dan ook iets meer kwijt zijn dan dat ik in eerste instantie van plan was helaas.

Plan is nog steeds een donor body voor een wolverine dropin kit, maar man ik begin zo langzamerhand te twijfelen of ik de Colt trademarks niet moet laten varen of zo.

Zoveel keus en zoveel voordeliger als je de trademarks laat voor wat het is en het evt verbloemd met een paintjob. De TM heeft een andere gearbox en specifieke mags. Niet handig dus als je naar hpa wilt.

Vergeet ook niet dat je bij die losse VFCs en G&Ps nog wat internals nodig bent.

ja idd zoals ik al eerder zij, als je echt die Colt trades wil, kost het je gewoon geld.

Goedkoopste optie lijkt mij ook een Specna A03, met evt. een paintjob, en Nuprol rail

of die E&L Mk18

Tenzij dat we ooit toch 's een geschikte CM low buget receiver vinden  :P

2312c500-712d-0134-cdca-0aec1efe63a9.png

jaha....de eerstvolgende specna die ik wil halen is de sa-b16, maarrrr helaas heeft Gunfire het van de site gehaald.

Das dat MK12mod1 model , heel leuk ook, maar wel compleet wa anders dan een Mk18 he  ;)

Wellicht weten ze ni zeker wanneer hij terug vooradig is, dan halen ze hem ff weg.

Gunfire krijgt die Specna's gewoon nie aangesleept  :D

specna-arms-sa-b16.jpg