Jump to content
Airsoft Elite

Recommended Posts

Als je bij een MP7 de silencer erop zet en de stock uitschuift dan ben je net zo lang als een M4. Verder ben ik zeer benieuwd naar de vector. Hij is aardig aan de prijs, maar met ingebouwde mosfet en snel verwisselbare veer wellicht toch wel de moeite. Alles valt of staat echter met de hop up unit.

Als je bij een MP7 de silencer erop zet en de stock uitschuift dan ben je net zo lang als een M4. Verder ben ik zeer benieuwd naar de vector. Hij is aardig aan de prijs, maar met ingebouwde mosfet en snel verwisselbare veer wellicht toch wel de moeite. Alles valt of staat echter met de hop up unit.

Als je de stock volledig uitschuift misschien hoedanooj heeft ie vanvoor geen zware rail en loop waardoor zowel gewicht als zwaartepunt gunstiger zijn. Een mp7 is gewoon veeel richtbaarder en beter manipuleerbaar.

Poeh, als-ie inderdaad $ 450 wordt dan kunnen we erop rekenen dat-ie in Nederland € 500+ kost. Ik pas!

En das met 1 magazijn ik durf te wedden dat de mags hoewel het midcaps zijn 40+ gaan zijn...

De pistolgrip van de MP7  zit ook dichter bij het zwaartepunt,

en doordat de mag's door de greep gaan is instinctief herladen makkelijker  (ondervond men destijds al met de UZI)

EN !  de MP7 lijkt niet op een Hilti ,  +3 dus voor de MP7  :lol:

Duitsland-Hilti-TE5-klopboormachine-hame

Ach ja je weet niet misschien is de hop up slecht afgesteld of wat dan ook of ligt het aan het mishandelde test model. Het is inderdaad niet wat je verwacht van een Krytac gezien hun M4 serie out of the box performance, maar ondertussen ben ik langzamerhand meer geïnteresseerd in hun Krytac Alpha AR-47 dan in de Krytac Vector. Zeker gezien de A&K Vector nu toch gaat uitkomen bij enkele britse shops en hij daar ook 350 pond kost, btw de A&K vector ziet er zelfs cooler uit IMO dan de Krytac XD.

A&K Vector:

63c28fc3041bcf4496d8059617f765f0.jpg

Ach ja je weet niet misschien is de hop up slecht afgesteld of wat dan ook of ligt het aan het mishandelde test model. Het is inderdaad niet wat je verwacht van een Krytac gezien hun M4 serie out of the box performance, maar ondertussen ben ik langzamerhand meer geïnteresseerd in hun Krytac Alpha AR-47 dan in de Krytac Vector. Zeker gezien de A&K Vector nu toch gaat uitkomen bij enkele britse shops en hij daar ook 350 pond kost, btw de A&K vector ziet er zelfs cooler uit IMO dan de Krytac XD.

A&K Vector:

63c28fc3041bcf4496d8059617f765f0.jpg

Voor zover ik weet zal de A&K vector nooit uitgebracht worden aangezien Krytac de enige fabrikant is met een licentie voor de Vector.

Dus wil je een AEG versie wordt het een Krytac vector of helemaal niks.

Tenzij ze sinds heel erg kort geleden licenties hebben uitgegeven.

https://nlairsoft.com/en/home/item/kriss-usa-response-to-the-ak-vector-aeg.html

Hier zegt Krytac ook dat ze er alles aan zullen doen om illegale kopieën van de markt te houden.

Edit: Nu zie ik idd dat er 1 engelse shop is (JDairsoft) die hem heeft liggen voor de pre-order.

Nou is mijn vraag wel hoelang zal die in de verkoop blijven en hoe compatibel zal de A&K variant zijn met onderdelen die voor een Krytac worden gemaakt.

En de officiële Krytac vector is omgerekend ook maar €10-15 duurder, geen spannende concurrent dus naar mijn mening.

Voor zover ik weet zal de A&K vector nooit uitgebracht worden aangezien Krytac de enige fabrikant is met een licentie voor de Vector.

Dus wil je een AEG versie wordt het een Krytac vector of helemaal niks.

Tenzij ze sinds heel erg kort geleden licenties hebben uitgegeven.

https://nlairsoft.com/en/home/item/kriss-usa-response-to-the-ak-vector-aeg.html

Hier zegt Krytac ook dat ze er alles aan zullen doen om illegale kopieën van de markt te houden.

Edit: Nu zie ik idd dat er 1 engelse shop is (JDairsoft) die hem heeft liggen voor de pre-order.

Nou is mijn vraag wel hoelang zal die in de verkoop blijven en hoe compatibel zal de A&K variant zijn met onderdelen die voor een Krytac worden gemaakt.

En de officiële Krytac vector is omgerekend ook maar €10-15 duurder, geen spannende concurrent dus naar mijn mening.

Je hebt ook gelijk hoor de kans dat hij werkelijk uit gaat komen is nog steeds nihil, zelfs de polen hebben ze niet in de verkoop gedaan en ik had verwacht dat die er eerder schijt aan hadden gehad. Qua compatibillity zullen we pas weten als ze uitkomen en inderdaad het zal geen sterke concurrent zijn zeker niet gezien A&K internals nou niet bekend staan om hun uitmuntende performance, maar desondanks vind ik de look van de A&K met die silencer wel een stuk beter dan die van de Krytac Vector.

Ach ja je weet niet misschien is de hop up slecht afgesteld of wat dan ook of ligt het aan het mishandelde test model. <knip>

Je mag toch verwachten dat Tim (als doorgewinterde airsofter en KRYTAC sales rep) voor een promo video de hop-up even perfect afstelt? :)

LOL @ AAC's Hilti vergelijking. Zie 'm nu pas :D

Je mag toch verwachten dat Tim (als doorgewinterde airsofter en KRYTAC sales rep) voor een promo video de hop-up even perfect afstelt? :)

Zeker waar maar misschien is hij de kneepjes verleert door de zakelijke baan bij krytac :P en I mean het is maar airsoftmegastore XD. Iig we verwachten wel meer op release :).

Qua prijs worden we waarschijnlijk hier binnen NL weer genaaid of we moeten hopen dat Gunfire Krytac gaat verkopen voor een niet al te verkeerde prijs.

Ik snap wat je bedoeld met NL prijzen, probleem met deze prijzen is dat ze niet door NL shops bepaald worden maar door de EU importeur.

Men verwacht dat er veel marge op een replica zit, dat is het zeker niet als je de transport/import kosten er nog eens afhaalt. (er zijn rifles waar nog geen 10% over blijft)

Gunfire zie ik dit model niet snel verkopen wegens de lage marges maar ook het feit dat hun in een segment zitten waar Krytac niet direct zaken mee wil doen.

en Kriss interesseert het nada hoeveel je er koopt.

Ik heb het geluk dat ik 3 kriss vectors in maart al zal ontvangen, maar ik mag ze niet doorverkopen (op straffe verliezen dealershipment)

Probleem met de lange tijd voor release in EU met krytac in algemeen is dat er een CE keuring overheen moet, krytac neemt gewoon geen orders aan voor eu (zakelijk) tot dat rond is en dat proces start altijd pas na de USA release :(

Ik snap wat je bedoeld met NL prijzen, probleem met deze prijzen is dat ze niet door NL shops bepaald worden maar door de EU importeur.

Men verwacht dat er veel marge op een replica zit, dat is het zeker niet als je de transport/import kosten er nog eens afhaalt. (er zijn rifles waar nog geen 10% over blijft)

Gunfire zie ik dit model niet snel verkopen wegens de lage marges maar ook het feit dat hun in een segment zitten waar Krytac niet direct zaken mee wil doen.

en Kriss interesseert het nada hoeveel je er koopt.

Ik heb het geluk dat ik 3 kriss vectors in maart al zal ontvangen, maar ik mag ze niet doorverkopen (op straffe verliezen dealershipment)

Probleem met de lange tijd voor release in EU met krytac in algemeen is dat er een CE keuring overheen moet, krytac neemt gewoon geen orders aan voor eu (zakelijk) tot dat rond is en dat proces start altijd pas na de USA release :(

Begrijp ik heel goed en soms betaal ik dan ook maar wat meer om het dan bij een Nederlandse winkel te krijgen. Qua marges had ik wel zoiets verwacht, ik ken er 2 die in de verkoop van computeronderdelen zitten bij een groot bedrijf en daar zijn de marges soms ook maar een paar procent.

Betekent dat ze vanaf Maart in de winkel te staan pronken en zijn deze wel te test schieten dan :P?

Betekent het dus dat ondanks de 31/03 release in Amerika dat het nog wat langer duurt voor de EU?

Begrijp ik heel goed en soms betaal ik dan ook maar wat meer om het dan bij een Nederlandse winkel te krijgen. Qua marges had ik wel zoiets verwacht, ik ken er 2 die in de verkoop van computeronderdelen zitten bij een groot bedrijf en daar zijn de marges soms ook maar een paar procent.

Betekent dat ze vanaf Maart in de winkel te staan pronken en zijn deze wel te test schieten dan :P?

Betekent het dus dat ondanks de 31/03 release in Amerika dat het nog wat langer duurt voor de EU?

Officiele release EU zal pas oktober november worden zoals ik begrepen heb (ze moeten ce keuring nog krijgen)

als meezit heb ik er ene eind maart begin april binnen inderdaad. Afhankelijk hoe snel douane meewerkt. 2/3de week van maart wordt hij verzonden. en dat is na veeeeeeel smeken

Kwam die Hilti, euh..  Kriss Vector :P  ook hier bij Airsoft GI tegen, die hebben geen al te gekke shippingkosten (voor een VS shop)

Dus misschien interessant voor de eventuele kandidaten ?

http://www.airsoftgi.com/product_info.php?products_id=30530

Invoerkosten, garantie in een ander land, lange verzendkosten, nee dan haal ik hem toch liever in Nederland, denk dat na de invoerkosten hij ook duurder uitkomt dan dat je hem in 'Murica haalt jammer genoeg.

Maar een beetje proprietary :P

Nozzle, cylinder head en alles omtrent trigger contacts, dus valt wel mee, maar ik ga er toch vanaf zien. Ik houd ervan dingen open te trekken en te upgraden, maar volgens mij wordt dit zo'n nachtmerrie als de G&G F2000 of de Tavor serie replica's en daar heb ik geen zin in, dan spaar ik liever voor een LCT G3 die met een V3 komt.