Jump to content
AAC

Weapon 7.62 (nieuwe Duitse shop)

Recommended Posts

tmc-sport-gear-online-store-logo-1473132

Weapon 7.62

Net nieuwe Duitse shop ontdekt, en ff mee aan de chat gehangen, vriendelijke mensen

Momenteel is hun aanbod nog niet zo bijster groot, beperkt tot wat gear waaronder het volledige TMC gamma.

Naar verluidt, zullen ze vanaf volgend jaar ook Weapon parts & accessoires gaan verkopen.

Ze zeggen dat ze binnen de 3 a 5 dagen in Belgie & Nederland kunnen leveren (goed voor de ongeduldigen onder ons  ;) )

En de shippingkosten zouden ook meevallen een €8 a €9 voor grotere pakketten,  €5 a €7 voor lichtere zendingen

Misschien is het wat voor sommigen onder ons ?

Heb nu ook een Airsoft Elite 10% code geregeld ;)     Airsoft_ Elite-weapon762 

Ja dit is zeker wat. Al had ik liever gehad dat je hem 2 weken terug had gevonden. Heb net een TMC JPC binnen gekregen via aliexpress. Hier was de prijs nagenoeg gelijk geweest en ook hadden ze hier passende extra's. Ik ga hem in de gaten houden.

Ja denk het wel he  <_<

Alleen 's benieuwd hoe snel ze gaan kunnen groeien, met een Gunfire, en Taiwangun als directe concurent in de Eu lijkt me dit toch niet evident.

En ook Azie verstuurt meer en meer free. 

Check ook vooral Instagram! Die 10% actiecode is leuk gedurende de kerst, maar er zijn inmiddels een flink aantal 'sponsored' members die een persoonlijke actiecode hebben gekregen, waarmee je 10% korting kunt verkrijgen. Check even onderstaande Instagrammers voor hun persoonlijke actiecodes bij Weapon762, maar ook vooral hun eigen Instagram met toffe gear:

hypermanbb

femmefataleairsoft

TFNeptune

r.a.g.airsoft

Zag er ondertussen ook een -denk- interessante replica van de Cry presion gen 3 bdu, niet ?

Hier een voorbeeld in Woodland, maar ook in Multicam, black, tropic,  Flecktarn, grey etc..

http://www.weapon762.com/combat-trousers/264-tmc-gen3-combat-trouser-with-knee-pads-woodland.html?_pcnocache=1481743165148

http://www.weapon762.com/combat-shirts/262-tmc-gen3-combat-shirt-woodland.html?_pcnocache=1481743212513

TMC2359-WL.8.jpg

TMC2439-WL.8.jpg

Verdorie, net te laat.
Heb dit weekend mijn bestelling voor de Emerson Gen 3 top in woodland geplaatst.
Jammer van de misgelopen discount.

Side-note: Ik had zaterdag in de avond besteld en zondag voormiddag kreeg ik een mail met shipping info en was de status veranderd in " verzonden". 
Ze werken daar wel door ...  :D

On 28/07/2017 at 9:55 PM, AAC said:

En hoe bevalt die nu ?

Heb ondertussen wat kunnen testen.

2 x in de chambers. Eentje in blakende zondag / hitte golf en afgelopen zondag in de gietende regen.

Wat voor info zoeken jullie in een review? Dan schrijf ik iets uit met bijhorende foto's

Zo'n beetje alles eigenlijk :P

draagcomfort, sterkte, werken die strechtzones echt, verstelmogelijkheden, hoe zitten die knee pads etc...                                                                                                              klim maar 's in je pen, ik zit alvast op de eerste rij te wachten ;)