Jump to content
AAC

Weapon 7.62 (nieuwe Duitse shop)

Recommended Posts

Thanks AAC, even de TMC 2.0 besteld. Eindelijk een JPC zonder voorgedefineerde magazijn pouches. Dat scheelt weer bij mijn fastmags.

Bijna alle cheap JPC's hebben dit namelijk, heel irritant aangezien het klittenband los laat op het moment dat je je magazijn wilt pakken bij een fast mag.

On 9-10-2017 at 8:48 PM, Alxwithanm4 said:

Heb ondertussen wat kunnen testen.

2 x in de chambers. Eentje in blakende zondag / hitte golf en afgelopen zondag in de gietende regen.

Wat voor info zoeken jullie in een review? Dan schrijf ik iets uit met bijhorende foto's

En vlot het wa met de review ? ;)

8gPPmpF.jpg

MjwkVsk.jpg

tpmGiqq.jpg

Ben nog even wat pouches nodig in RG, moest ff kijken wat ik nodig zou hebben, maar deze TMC JPC 2.0 is kwalitatief errug goed. Helemaal in vergelijking met een van hen ouder modellen die ik heb.

2 hours ago, AAC said:

Die fast mag pouch, zie je ook regelmatig op de cummerbound ongekeerd hangen

Ziet er verder een mooie JPC uit

Klopt, maar zo'n China fastmag pouch vertrouw ik wel even iets minder dan een echte :p. Maar dit is puur de setup van komend weekend met wat ik nog had liggen. Volgende week even kijken wat er nog bij moet komen. Ik moet wel zeggen dat het zip-on systeem me erg goed bevalt. Het zit goed en geeft meteen een strak geheel ipv backpacks en hydrationpacks.

5 minutes ago, mata said:

Klopt, maar zo'n China fastmag pouch vertrouw ik wel even iets minder dan een echte :p. 

LOL,  gelijk heb je, zal je maar gebeuren wil je der tacticool uit zien, ben je een paar van je (dure) mags kwijt   

5 minutes ago, Longshot said:

Wie heeft btw bedacht dat Weapon762 een Duitse winkel is?

Mijn bestelling kwam namelijk vanuit de UK...just saying ;)

Zaten aanvankelijk wel degelijk in Duitsland, stond op hun site, maar ondertussen staat daar European warehouse zonder meer info, zullen ze blijkbaar verhuist zijn ?!

1 minute ago, AAC said:

Zaten aanvankelijk wel degelijk in Duitsland, stond op hun site, maar ondertussen staat daar European warehouse zonder meer info, zullen ze blijkbaar verhuist zijn ?!

Ahha vandaar...ik vond het al raar dat ik na mijn bestelling ineens een pakket vanuit Engeland zou krijgen... :blink:

On 10/13/2017 at 1:19 PM, mata said:

Ik heb ook toevallig een JPC 2.0 besteld. Maar deze heeft toch gewoon 3 mag pouches voor op? Of heb je het losse molle paneel meebesteld? 

Die kun je dus loshalen. Meeste China JPC's hebben dat niet. Daarom heb ik nu gewoon mijn fastmags op mijn JPC. Ideaal!

7 hours ago, killaz said:

Die kun je dus loshalen. Meeste China JPC's hebben dat niet. Daarom heb ik nu gewoon mijn fastmags op mijn JPC. Ideaal!

De JPC 2.0 had gewoon een los molle paneel ipv het panel met 3 mag pouches. Dus eigenlijk alleen maar beter. Ik heb er ook 3 fast mags op :P