Jump to content
Gryphon

Huisregels

Recommended Posts

Een paar regels voor de goede orde:

• Bescherm de airsoftsport en verkoop airsoftapparaten UITSLUITEND op afspraak aan iemand die zich kan legitimeren en kan aantonen lid te zijn van een erkende airsoftvereniging. Je wilt niet dat je oma straks wordt overvallen met je oude Beretta replica.
  • Wissel adresgegevens uit per PM of e-mail.
  • Airsoft Elite kan niet aansprakelijk worden gehouden voor misbruik en fraude van deze handelsplaats. De deals die je sluit zijn volledig jouw verantwoordelijkheid.
  • Airsoft Elite behoud zich het recht advertenties die niet aan de regels voordoen te verwijderen !
  • Plaats de volgende "tags" vóór je topictitel, zodat we snel kunnen zien wat voor advertentie het betreft:    [TE KOOP] [TE RUIL]

Voorwaarden voor de advertentie:

Gelieve volgende punten in je advertentie te vermelden

• benaming & merk van het item, of replica
  • reden van verkoop,
  • de staat,  en eventuele mankementen.
  • vraagprijs.
  • plaats foto's , één plaatje zegt meer dan duizend woorden nl.                 

Have fun!

Top regels...

Kleine opmerking: ik lees via mobiele site en dan zijn die gele letters niet te lezen, misschien toch ff andere kleur doen ;)

Geen last van hier op de zwarte achergrond tbh.  Heb je een andere achtergrondkleur?

Dat is een issue met de mobiele interface. Heb er zelf ook last van aangezien ik bijna nooit meer achter de pc zit :P.

Wachten op een update en in de tussentijd de tekst op de mobiel selecteren. Dan is het leesbaar.

Beste leden ben het "Te koop Forum" nog 's aan het opschonen, heb de verkochte add's, en "dode" add's der tussenuit gehaald

willen jullie voortaan ook de titel aanpassen met "VERKOCHT" scheelt mij een hoop speurwerk ;) 

Als er nog advertenties tussenzitten die weg mogen geef mij dan aub ff seintje

Alvast bedankt voor jullie medewerking