Jump to content
Sign in to follow this  
Hysteria

NABV lidmaatschap

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik had even een snelle vraag over NABV & VOG aanvraag.

Ik heb zojuist een account aangemaakt op de NABV website en wilde pas en VOG aanvragen. Een vriend van mij zei dat je alleen  nog voor de resterende aantal maanden zou betalen.

is dit waar, betaal ik op dit moment (ongeveer) €20,- voor NABV lidmaatschap (tot 31 Dec) en €30,- voor de VOG 

óf 

€80,- voor NABV Lidmaatschap (tot 29-09-2017) en €30,- VOG

Die info staat op de website van de NABV, je moet alleen even goed zoeken. Je betaald voor de resterende maanden. Is volgens mij zelfs zo dat wanneer je lid wordt na de 15de van de maand, je die maand niet meer betaald. Ben zelf is september lid geworden, mocht 26 euro betalen aan de NABV.

Info staat in de FAQ...  --> http://www.nabv.nl/lidmaatschap/contact/faq

De tekst:

Het contributiejaar is al begonnen, betaal ik als nieuw lid voor het hele jaar?

De contributie voor 2015 bedraagt € 78.- per jaar; omgerekend komt dit neer op € 6,50 per maand. Indien je op een ander tijdstip dan aan het begin van het contributiejaar lid wordt, betaal je lidmaatmaatschap voor de resterende maanden van het contributiejaar.

Hierbij is ook het tijdstip van belang; als je voor de 15e van de maand de contributie betaald dan betaal je ook de huidige maand. Na de 15e van de maand wordt de huidige maand niet meer meegerekend.