Jump to content
Dyrand

Dyrand's SRS A1 Covert met AAC Custom Bolt Knob

Recommended Posts

Hey allen,

Begin dit jaar begonnen mijn handen te jeuken bij het aangezicht van een SRS A1 (ik was voor de leuk aan het zoeken naar een Bullpup sniper rifle). Dus ik (impulsief als ik ben m.b.t. airsoft) schaf gelijk zo'n ding aan.

Schiet standaard echt goed vanwege het hop-up systeem, kost wel veel werk om af te stellen maargoed.

Upgrades:

- Prometheus 6.03 430mm inner barrel

- Prometheus red bucking

- Guarder SP140 veer -geknipt.

Daarna wilde ik aan het uiterlijk nog wat aanpassen dus heb de scope een kleurtje gegeven met een paar tijgerstrepen en heb AAC een berichtje gedaan. De bolt knob is namelijk zo'n lompe ronde kogel wat ik totaal niet bij de SRS vind passen en ik wilde hierom dus iets anders.

Dus een aantal producten op eBay gezocht en doorgestuurd. AAC is aan het werk gegaan en onderstaande de plaatjes van het mooie resultaat. (Poe-Ta-Toe)

2d7bsrq.jpg

2vj1xsx.jpg

16i7394.jpg

143hjzo.jpg

25isz0m.jpg

Mijn welgemeende excuses voor badquality.. telefoon is niet meer van deze generatie.

-Dyrand

Kort maar krachtig projectje met Dyrand, goede samenwerking !  ;)

Na wat heen en weer sturen van voorbeelden, kwamen we snel tot volgend design,

binnen mijn mogelijkheden tot vervaardigen, en vooral !... Dyrand z'n smaak !

XxcSiRw.jpg

Aan de hand hiervan maakte ik vervolgens deze versie, hier nog één geheel met het basismateriaal

Osm7ECI.jpg

hcdSJi8.jpg

En dan uiteindelijk de afgewerkte versie, Dyrand koos voor een geborstelde look.

Wat ook ik in dit geval een goede keuze vind.

ZB8xeoz.jpg

jdU3XFS.jpg

kqT0EKB.jpg

Zit er heel netjes uit! Wederom een. staaltje vakmanschap eerste klas.

Wat betreft de SRS, al eens gekeken naar de hopup van brainexploder of faceless? En bevalt de Bolt Push nog of heb je inmiddels de poll Bolt al?

De standaard hopup werkt perfect 'as is'. Brainexploder moet ook zijn geld verdienen hè...

Push bolt is niets mis mee. Ik hoor iedereen erover zeuren maar als je de handleiding leest waarin uitgelegd staat dat je je duim in de kromming van de bolt moet leggen is het eitje.