Jump to content
LittleBoeddha

Critical Hit 13-08

Recommended Posts

Ok ... Na een afwezigheid van een maand of 3, herstellende van een ontsteking, mag ik weer het veld op!

Dus ... Ga ik zaterdag de 13e naar Ulicoten voor de zaterdag Skirm (dus niet het hele weekeinde!). Ik rij vanaf Zaandam dus mocht er iemand die kant op willen en nog geen vervoer hebben ÉN het ligt op mijn route ... Dan kan je meerijden :)

En uiteraard hoop ik daar een paar AE'ers te zien :)

Mocht er trouwens iemand een goede kaart hebben dan ontvang ik deze graag. Ik zag verder nog geen reviews van deze locatie dus zal er eentje schrijven :)

Ben er net afgelopen zaterdag geweest. Leuk veld en over het algemeen waren de meeste gedurende hele dag sportief op een paar intro's na dan, maar mogelijk enigzins niet zo gek als je met een partij van 15-20 man komt waarvan de helft om half 9 met bier uit de auto stapte. Er waren ook een boven gemiddeld aantal snipers wat pushen ook moeilijker maakte maar over het algemeen een heel tof veld naar mijn mening. Marshalls zijn constant aanwezig op de grote gevechten en letten goed op. Loop graven om in te springen als de bb's je om de oren vliegen XD.

Intro's krijgen zelfs een hele multicam loadout en een fatsoenlijke g&g combat machine dus dat is ook niet verkeerd.

Ah klinkt best ok :)

Heb ondertussen ook een kaart dus kan me alvast een beetje oriënteren.

BTW smeer letterlijk zoveel mogelijk in met deet als je niet als een lek mandje terug wil komen, ik ben het door de haast van chrono'en en snel willen spelen het vergeten in de ochtend en dat heb ik geweten.

Ik ben er ook 2 keer geweest! Mooie locatie en heb er met plezier rondgeknalt :)

Heb ook mensen na afloop gehoord over teken.. dus check daar ook voor als je savonds onder de douche springt!