Jump to content
LittleBoeddha

AE Event 2016

Recommended Posts

Ok .... vorig jaar heb ik mogen genieten van de AE Event.

Dit was (en is) de enige keer geweest dat ik het gevoel had in een echt team te spelen waar we er allemaal voor gingen.

Nou ... dat wil ik nog wel een keer en ik vroeg me af of ik daar alleen in sta ...

Zo niet dan wil ik graag een nieuw event organiseren voor 2016 als het lukt.

Ik heb wel minimaa 40 AE mensen nodig (inclusief eventuele vrienden) om er een succes van te maken. Ik zal hier ook een eigen gameplay voor bedenken in samenwerking met de locatie.

Ik ben zelf erg fan van B&A maar dat betekent niet dat er meerdere opties bekeken kunnen worden.

Voor nu wil ik graag de interesse peilen.

Dus ... laten we zeggen ergens in oktober met minimaal 40 man/vrouw.

Erg mooi initiatief Buddha! Ik heb het genoegen gehad met jou en je zoon in het team te spelen in de vorige AE skirm en dat lijkt mij zeker leuk!! Ik zal sowieso aanwezig zijn met een maat van me. Ik heb voorkeur voor B&A, vooral door de centrale ligging en het mooie veld. Hopelijk is er meer interesse.

Lijkt mij gaaf! Alle locaties zijn wat mij betreft welkom, ben nog niet veel verder geweest dan Dark Forest en Ghost town.

Mijn zwager zal dan ook zeker meekomen!

Hah alvast bedankt voor de eerste positieve reacties. Ik zal met een aantal organisaties gaan praten over de mogelijkheden, vooral qua missies, want ik wil er wel wat moois van maken :)

Zodra er voldoende animo is zal ik met een mogelijke datum en missie voorstellen komen.

Leuk, als de datum uit komt doe ik zeker mee, misschien met 2-3 vrienden
Kom zelf ook vaker bij B&A en vorige keer ook een hele ploeg Spartans in het rooie team gehad, ging hardstikke  lekker toen :)

Nope nog niet ... wil eerst even interesse peilen aangezien ik niet enkel een wie gaan er mee naar B&A event van zou willen maken maar echt wel een dag waar we als AE tegen "de rest" gaan strijden en daar ook de juiste missies voor creëren.

Lukt dat niet, dan kunnen we zeker als AE groep tussen de rest los gaan :)

I'm game, mits ik kan.  de derde zaterdag van elke maand valt voor mij af.

maarre 40man/vrouw, als we 40 mannen hebben die mee gaan, wie gaan er als vrouw gekleed als bait misschien of zo?  :P

en nee ik niet, daar ken ik jullie niet goed genoeg voor, dus.  :huh:  :P

Wellicht is het nog iets beter om een datum ietsie verder op vast te zetten. Oktober zit bij mij bv al vol aangezien ik ivm mijn vrouw aardig voor uit moet plannen wil ik überhaupt eens wat leuks kunnen doen :P.