Jump to content
Airsoft Elite
madmonkey

waar 0.4 0.43 witte bb's kopen?

Recommended Posts

Beste,

Paar maanden geleden begonnen aan een sniper project. Hij schiet nu zeer consistent maar nu heb ik een probleem met mijn bb's. O.4 gr witte bio bb's vind ik precies nergens in europa. Valken 0.36 geprobeerd maar die geeft op alle replicas van mij willekeurige flyers. Ligt niet aan de replica want lichtere bbs van green devil vliegen rechtdoor... iemand een idee wat goede 0.4-0.43gr zijn die geen airbubbels hebben of veel verf aflaten?

Met vriendelijke groet

Komt dat niet omdat het productieproces van 100% bio's het niet toelaat dat je >0.36 gram gaat?

Alles wat dus 0.4 en 0.43 is, schijnt niet volledig bio te zijn.

Zou best mogelijk zijn dat PLA ketens niet consistent lang genoeg kunnen worden gemaakt om een hoog genoegen dichtheid te creëren zodat ze dit gewicht behalen, maar dat is maar een speculatie want heb zelf nog niet echt veel onderzoek gedaan naar biopolymeren of polymeerchemie überhaupt in mijn opleiding vanwege de minimale interesse ervoor en denk dat dit ook wel verder gaat dan mijn kennis ervan. (Misschien leuk project voor op de uni volgend jaar :P).

Onlangs de Laser Dot's uitgeprobeerd en ze schieten super ... als je ze kan zien :)

Zijn zwart dus je hebt echt geen idee ... We hebben het op onszelf uitgeprobeerd van +/- 60 meter de riem te raken en dat ging eigenlijk super ... maar nogmaals ... geen idee waar je schiet tenzij de persoon het aangeeft en ik ken nog geen "target" die roepen ... Hit op linker oorlel! zodat je kan bijstellen :)

Hebben ook de Valkens .36 nieuwe batch maar nog onvoldoende kunnen schieten daarmee om een oordeel te kunnen vellen.

Prohit komt met 0,40 en 0.43 grams witte bbs! Ik heb vanmiddag een zak 0.32 en 0.43 grams besteld. Ik ben zeer benieuwd :)

Kom je met een review ervan? Want ik denk dat je daar veel mensen blij mee zult maken als deze werkelijk zo goed zijn als B&A op hun Facebook laat blijken. De snipers in mijn airsoft groep zitten te wachten op weer goede zware bbs  :D .

Het isdat ik geen sniper meer heb anders had ik ze graag getest. Heb ook net al mijn bioshot en geofss doorgezet. Ben allen nog op zoek naar goede .3 BBs. Green Devil begint me wat te duur te worden.

Kom je met een review ervan? Want ik denk dat je daar veel mensen blij mee zult maken als deze werkelijk zo goed zijn als B&A op hun Facebook laat blijken. De snipers in mijn airsoft groep zitten te wachten op weer goede zware bbs :D .

Het is wel de bedoeling dat hier een review over komt ja :)