Jump to content
AAC

Gas/Co2 pistolen advies gevraagd

Recommended Posts

Ziet er uit als een hele mooie budgetkoop aac! Dat zijn toch altijd de leukste om te doen vind ik. Staat nu wel héél erg goedkoop bij Gunfire hoewel out of stock. Inderdaad met een leuke verzamelaarswaarde. Voor mij een grote plus. 

Uiteindelijk zijn er vrij weinig modellen op de markt in vergelijking met het aantal daadwerkelijk bestaande wapens. Er zijn relatief weinig aa's met markings. Ik neem aan om de logische reden dat ze een fabrikant geld kosten. Er zijn véél minder GBB modellen dan AEG helaas. Begrijpelijk maar jammer. Als het echter gaat om secondaries zijn het veelal wel gbb's maar niet zoveel variatie. Als je de Glocks, Colt's, Beretta's en Sig's wegneemt is er al een stuk minder beschikbaar. 

Dank voor het posten van de foto's! Altijd erg nuttig t.a.v. de eigen orientatie. Mooie M19. 

Als ik nu wa verder google achter een mooie (met echte markings)  p226 en/of m9(a1) kom ik voor de sig op de kjw uit +/- 170 euro,

wat ik vreemd vind,  bij GF en TWG hebben ze kjw',  maar zonder echte marking's, ? lijkt wel nep van nep ?   

wat betreft de  m9 bij kom ik bij umarex uit en ook best prijzig op 't eerste zicht

wie mij meer kan/wil vertellen altijd welkom.

Als ik nu wa verder google achter een mooie (met echte markings)  p226 en/of m9(a1) kom ik voor de sig op de kjw uit +/- 170 euro,

wat ik vreemd vind,  bij GF en TWG hebben ze kjw',  maar zonder echte marking's, ? lijkt wel nep van nep ?   

wat betreft de  m9 bij kom ik bij umarex uit en ook best prijzig op 't eerste zicht

wie mij meer kan/wil vertellen altijd welkom.

KJW is altijd zonder markings tenzij je een AA aanschaft die geproduceert is door KJW in combinatie met een fabrikant die beschikt over mogelijkheden om markings toe te passen zoals Cybergun. Zo heb ik mijn KJW M19 bemachtigd met markings. Dit is dus de Cybergun versie. Ik heb echter ook 2 KJW M19 klonen echt van alleen KJW zelf en dus zonder markings op een .45ACP marking na. 

Ik vind KJW zelf een fijn budget merk en voor wat je betaalt krijg je best iets moois. Persoonlijke mening uiteraard. Je hebt de KJW P226/P229 gevonden voor 170,-? Dat lijkt me een beetje veel...KJW is vaak rond de 100,- of minder. Soms iets duurder afhankelijk van de aanbieder. Voorbeelden hier en hier. Dezelfde aa's (ook van andere merken) mét markings zijn uiteraard duurder. 

De Umarex/KWA M9 heb ik bekeken bij Hes van Zweeden in Arnhem en vond ik vrij prijzig voor wat je krijgt. Niet slecht hoor maar op dat moment vond ik hem te duur. In plaats daarvan heb ik een ASG/KJW M9 aangeschaft en later nog een M9 puur van KJW zelf. Die eerste vind ik wel ok maar niet super. De M9 van KJW zelf echter vind ik een mooie replica. Ik had goede kritieken gelezen over de KJW M9 en heb daarop dus een aangeschaft bij Gunfire. Ook nu hebben ze hem daar voor een gunstige prijs. 

Deze bevat geen originele markings maar persoonlijk vind ik het in het geval van deze AA niet storend. Dusver heeft KJW me niet teleurgesteld en zelf zal ik zeker nog wel eens wat meer aanschaffen van dit merk. 

bedankt voor de info alvast, ja die had ik idd al s gezien, zijn heel mooie replica's,  alleen jammer van die markings

maakt het toch een stuk realistischer,  

Las trouwens op een ander forum over iemand die z'n TM p226 te koop aanbood, hij vertelde er bij dat hij hem €130 betaald had, is wel weinig voor TM denk ik he ? ,  op de foto was wel te zien dat hij voorzien was van markings   

hoedanook, het maakt het zoeken, tot een uitdaging, hoort er allemaal bij he

Markings zijn altijd fijn hè. WE is een budgetmerk waarvan vaak word gezegd dat het een mee- of tegenvaller kan zijn. Ik heb zelf alleen 2 Glocks van WE en die vielen mij erg mee. Zijn prima voor die prijs (minder dan 100,-) Ik heb ook wel eens andere WE's  in mijn handen gehad. Ik vind dat ze extern echt wat minder zijn. Je ziet dat het wat goedkoper is en de finish die zij hanteren is echt van lagere kwaliteit dan bijvoorbeeld KWA of VFC. Volgens mij produceert WE zelf en klonen zij niet.

Die TM klinkt inderdaad wat goedkoop maar misschien had hij hem al 2e hands aangeschaft. Er zijn echter ook TM's die redelijk geprijsd zijn maar de P226 heb ik nooit goedkoop aangetroffen. TM heeft inderdaad vaak wel markings als het gaat om een replica van een bestaand wapen.

Ik vond die G18 met drum mag in de laatste Bond film echt zó vet! Als ze dat ooit een keer met gas/Co2 kunnen doen ben ik meteen om :)

weet niet of je nog op zoek was achter een glock 18 ?

maar heb er een gevonden bij GF van WE

Hoi, ik ben van plan een nieuwe 1911 te kopen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met verschillende merken.

Prijs is geen bezwaar, ik heb namelijk al een c02 1911 van WELL, en zoek nu dus iets van hoge qualiteit. Wat wel Belangrijk is dat er nog magazijnen te vinden zijn.

Vriend van mij heeft geloof ik een KWC stainless 1911, erg mooi ding, alleen geen idee hoe compatible deze is en hoelang hij het volhoudt. Dus ben benieuwd naar jullie reacties, thanks Charlie

Ze hebben de Wilson Combat ook uitgebracht maar die heb ik vervolgens nergens aangetroffen. Wat mij ook is opgevallen is dat de R17 (G17) niet meer te vinden is en o.a. bij Taiwangun van het ene op het andere moment uit het assortiment is verdwenen. Erg jammer. 

Army is beetje een Mysterieuze brand he, geen website of fabrikant van te vinden, volgens mij flirten ze een beetje met de copyrights, vandaar.

AIrsoft Tiger heeft als enige het voledige aanbod die zijn dan ook zo een beetje de dealer denk,  die hebben de Glock's nog wel hoor.

Daar tref je ook de Wilson-R30-Combat, alsmede een hele reeks M4 EBB modellen allemaal TM clones.

Mogelijk wel ja, Taiwangun had G17 tot voor kort, maar bij hun verwachte nieuwe leveringen staat hij niet meer bij

toevalig stuurde ik hen vandaag nog een mailtje met de vraag naar de R30, en Glock modellen, 's benieuwd wat ze gaan zeggen.

Ja dat las ik ook al 's,  merkwaardige policy,

Terwijl andere RS merken gewoon mee profiteren -van de populariteit van Airsoft- , door alleen  hun trades toe te staan op replica's

Of ze zelfs zelf gaan maken Sig Sauer bijvoorbeeld