Jump to content
Sign in to follow this  
Tomvanthoff20

Airsoft Minimap App

Recommended Posts

Hey allemaal!

Ik spreek namens een groep app developers die een Airsoft minimap willen gaan ontwikkelen met verschillende functies zoals:

-Teammaten weergeven
-Teamindelingen
-Objectives weergeven
-Commander mode

De app zal gebruik maken van GPS buiten en WIFI binnen.

Om dit te realiseren hebben wij onderzoek nodig naar de airsofters. Hieronder staat een enquete met 6 vraagjes. 

Alvast bedankt, 
Tom

post-1003-0-02783300-1462895342_thumb.jpg

Hey Tom,

Heb je een idee wat je anders wilt doen ten opzichte van de al bestaande apps? Naar mijn weten worden battlefield achtige practisch niet gebruikt omdat een smartphone voor de meesten onhandig is op het veld.

Daarnaast heb ik eigenlijk ook niets meer gehoord over 3division en hun tests met battletac oid.

Ik heb nog een oude iPhone liggen die ik mee het veld in zou kunnen nemen, misschien handig als je echt op zoek bent naar je squad (Balls and Arrows wordt best groot nu...).

Ik vind het een leuk initiatief, dat zeker. Of het haalbaar en functioneel is op het veld, is aan jullie om mij/ons te overtuigen.

In ieder geval de enquête ingevuld, g/l!

voor de velden hier in NL en BE zie ik er echt geen meer waarde in. Als je als team op elkaar bent ingespeeld en je coms op de juiste manier gebruikt weet je waar iedereen zich bevindt. Verder moet je je zelf ook aanleren om een nieuw veld even te verkennen. De meeste velden zijn niet heel erg groot en vaak kun je elkaar nog wel zien of makkelijk terug vinden.

Zelf zie ik het ook niet zitten om tijdens het airsoften op men mobiel te kijken. Ik ga juist airsoften om van dat ding af te zijn.