Jump to content
John Snow

Side-arm discussie, THERE ARE SO MANY!

Recommended Posts

Nu zie ik hier weer deze M9 replica van WELL, full metal, CO2, blowback, voor slechts €55.26 ?  :blink:

Geen markings = beter dan foute, en een prijs waarvan je kan zeggen ik probeer hem wel ff 

Maar ja, de ervaring die ik met het WELL pot metal is heb is niet echt denderend, in mij MP7 zat al een barrel met de treksterkte van beschuit.

Dus goed kans dat je de slide tegen je gebit krijgt na drie schoten misschien ?

Iemand ervaring hier met de WELL secondaries ?

http://www.taiwangun.com/en/gas-4/g195-co2-powered-well?campaign-id=13

1e5fc0c333a54b168cffa9a112a23e6b0441958b

Dacht dat de KJW M9's ook altijd wel als heel goed werden gezien? Leuk om een keer te proberen maar ik ga dan liever voor de STTI Mk23, 40 euro, dus krijg je praktisch een replica voor 20 euro gezien een extra mag ook al 20 euro kost. Daarnaast heb je voor 15 pond een drop in TDC mod waardoor je makkelijk >.30 gram bb's kan hoppen en dus makkelijk een meter of 40-50 haalt als het niet meer is. De TDC is niet meer dan een item los halen zonder tools en de andere erop plaatsen en klaar. Werkt ook op de TM dus moet hem deze zomer maar eens een keer halen :).

Wederom altijd leuk om een keer te proberen en te gebruiken voor CQB, daar zijn handguns altijd heel handig.

die stti MK23 is wel een NBB he  :(

Voor skirm waar praktisch meer telt dan realisme (ten slotte loopt daarom ook iedereen rond met elektrische motortjes) is het niet verkeert. Spaart gas en rustiger schietgedrag. 

Ik heb bij elkaar iets van 6 KJW's gehad waarvan 2 M9 en ik vind het een goed budgetmerk. Met name de C02 versie is prima. Het merk WELL net als andere zeer budget gerichte merken als JG of DB is volgens mij uiteindelijk het geld niet waard. Het is een van die merken die ik niet eens ga uit proberen. Wat ik ervan mee gekregen heb is ook niet heel positief. Zeer goedkoop gemaakt en in die zin dus nog steeds duurkoop. 

Voor iets van 30,- meer heb je de goedkoopste KJW en voor een euro of 80,- meer heb je een TM. Dat is niet veel gezien wat je ervoor krijgt en uiteindelijk een stuk duurzamer. 

Die MK23 is best een groot pistool dus die slede zal wel wat ga lusten eer hij wil klappen ja :D 

Ik weet natuurlijk dat WELL een extreem budgetmerk is,   maar Army ligt soms ook rond die prijs.

KJW ja maar daar heb je meestal die gekke markings he . 

TM zal dan wel kwaliteit zijn zit je weer met die plastic parts.   

Army is afhankelijk van het model nog redelijk denk ik en de markings zijn een grote plus. Deze vallen bij KJW ook wel mee hoor maar idd niet correct.

Het plastic ben ik toch een beetje op terug gekomen. Niet echt storend als het voornamelijk voor praktisch gebruik is. Zelfs voor collecting vind ik het niet verkeerd mits goed gedaan zoals bij Tanaka. Bovendien is het goed voor de upgrade markt die zeer lucaratief is voor fabrikanten.

Als je echt investeeert in goed rondkijken liggen vrij veel merken toch redelijk dicht bij elkaar qua prijs. Dan kom je dus al gauw in een 'beter even doorsparen' situatie. Er zijn toch een aantal shops die voor TM gemiddeld zo'n 130,- vragen zelfs minder dan ga je eigenlijk helemaal niet meer voor merken als WE of KJW die nog bij veel te veel shops voor boven de 100,- worden aangeboden.