Jump to content
Airsoft Elite
Laurens

VOG bij inschrijving NABV

Recommended Posts

Bij een inschrijving aan de NABV hoort een Verklaring Omtrent Gedrag om in aanmerking te komen voor volwaardig lidmaatschap. Een VOG gaat via de gemeente waarvan je inwonende bent.

De VOG is in het gemeentehuis zonder voorwaarden op te vragen à ~€30. Verder kan je ook een VOG via internet aanvragen à €24,55 onder de voorwaarde dat je werkgever of eisende partij de aanvraag voor je start.

De VOG zal met de post naar je worden gestuurd. Dit zal waarschijnlijk weer doorgestuurd moeten worden naar de NABV.

Het is uiteraard even afwachten hoe het daadwerkelijk gaat zijn maar dit moet je een goede indruk geven hoe het ongeveer zou kunnen verlopen.

Inschrijvingen staan open om 20:00 vanavond!

Inmiddels geregistreerd en het is gelukkig allemaal eenvoudiger dan verwacht. Na registratie vind je in je Dashboard een knop voor het aanvragen van je VOG. Na het aanvragen volgt de mededeling dat je mail zult ontvangen van Justis.nl met verdere instructies om via DigiD je VOG te bemachtigen.

cD58HWg.png

O2dsFYm.png

Zojuist mail ontvangen van Dienst Justis en de aanvraag voor een digitale VOG ingediend. Ik word nu gescreend volgens screeningsprofiel "Lidmaatschap schietvereniging". Voor zover ik weet heb ik niets op mijn kerfstok en zal in dat geval binnen 4 weken mijn VOG ontvangen. Toch een beetje spannend :)

Ook ik heb vandaag mijn VOG aangevraagd. Dies creening zal wel los lopen, aangezien ik tot vorig jaar sportschutter ben geweest met een GKG.

Even geduld, dan kunnen we shoppen!!!

Ik hoop het ook voor jullie, want de aanloop de AEG is in vollegang volgens mij..

Haha, jep. Heb nu ook 2 SCARs en 2 Five-seveN's onderweg. De douane zal wel denken: "Waar zijn we in godsnaam aan begonnen?!" ;)

Haha, ik doe zo nu en dan wat freelance webdesign en -development klusjes. Die inkomsten komen van pas voor dit soort dure hobby's :) (En de SCARs kosten ruim 600 euro per stuk, helaas.)

Overigens is er één voor m'n broertje, Laurens. Die heeft nog wat spaargeld... of hád, eigenlijk ;)

De SCARs zijn zelfs aan de deur geweest, maar onze grote vriend Gryphon was niet thuis.. dat wordt weer een dagje wachten. :(

Kan er trouwens toch niet zoveel mee zonder BB's, batterijen en opladers, dus dat tegenvallertje valt nog wel te slikken.

haha BBs heb ik nog niet zo heel veel aan, en me vriendin zou ook heel onrustig worden als ik die in huis zou halen.

ik hoop wel dat mijn battery en opladers er morgen ook is, de piston van mijn AEG staat namelijk niet in zijn voorste stand, foutje van de leverancier!

haha BBs heb ik nog niet zo heel veel aan, en me vriendin zou ook heel onrustig worden als ik die in huis zou halen.

Verklaar je nader... mensen worden onrustig als je verkeerde dingen ermee doet, klinkt dus niet echt als een verantwoordelijke airsofter.