Jump to content
Laurens

VOG bij inschrijving NABV

Recommended Posts

Heel erg bedankt voor jullie steun

het is niet zo dat ik zielig verhaal op wil hangen, ik lieg niet om wat er is gebeurd

Ik weet zelfs dat er mensen MET pasje NABV lopen die veroordeeld zijn voor feiten die zwaarder wegen dan die van mij

Afpersing, meerdere feiten op gewelds delicten, handel in zwaar vuurwerk (wapenwet)

Maar blijkbaar word het als portier zijnde geweest dan tenminste zwaarder aangerekend dan als burgers onder elkaar om het zo maar even te zeggen

Als portier zit je in een omgeving waar drank en andere substantie's gebruikt en door een ENKELING MISbruikt word

Daar was het bij mij niet anders "slachtoffer" moest door (2) meerder agenten in de boeien worden geslagen daar heb ik assistentie bij verleend  

Daarvoor waren ze al met de wapenstok aan het rond meppen geweest maar dat had geen enkel effect op die gast

Ik zelf heb geen tik uitgedeeld dat zweer ik op het hoofd van mijn dochter

Ik had nooit moeten assisteren bij de arrestatie

Ben nooit eerder veroordeeld nooit iets gehad met justitie

Ik kan er verder niets aan toevoegen hoe ik mij voel, het is iets wat mij uren per dag bezig houd

Van AA tot de veters in mijn kisten

Nieuwe dingen @e hands spullen

Advies vragen en advies geven (word nooit geen horeca portier!!)

Wil dit eerlijk gaan doen wil niets doen wat AIRSOFTEN schade toe kan brengen in wat voor zin dan ook

Als intro mag je 6x per jaar mee doen als intro maar  met  huur kits

vrouwtje vraagt VOG nu ook aan en dan is transport en inschrijving van HAAR spullen, volgens de regels zo ook het bezit ervan

IAPS  voor schietvaardigheden gaan doen, meerdere trainingen die worden gegeven door ex beroeps kl's en politie agenten van arrestatie teams

J e kan vaker maar dan zou je moeten kunnen overleggen dat je de naam iets veranderd

Roep naam en geboortenaam bij voorbeeld

Dit bedenk ik niet zelf hoor, dit komt van mensen die het een ander ook gunnen om te spelen net als jullie

Dat is best wel bijzonder te noemen alle hulde en lof voor jullie, jullie zijn goede gasten

mijn respect gaat naar jullie

Ach eerlijk zijn duurt het langst zegt men toch?  misschien heb ik TE weinig geduld maar hoe het ook mag jullie gaan mij zien op het veld

II'L BE BACK

JAAAAA!!!!!

begrijp me niet verkeerd maar kan KNALLEUH!!!!

Mijzelf belonen met wat pull mags een flip to the side scope mount 11m1 lipo ha ha

Over enkele weken zal ik mijzelf bekend(er) maken en mijn gear showen

Morgen een kast die ik ga pimpen, over enkele weken gaan jullie het allemaal zien

Kan niet beschrijven wat dit voor mij betekend

HA!

jij dan ook kerel, viel voor jou dus ook heel erg mee

je kan zelf spelen, jou zorgen waren dus overbodig en gelukkig maar

ik heb gisteren mijn HK416 geruild voor een ICS CXP16S TAN

JA!!!     

ik had er al 1 in het zwart

de TAN kleur is wat minder maar het is een ICS en kost verder geen geld, ga wel wat external parst een ander kleurtje geven en uitrusten met mosfet

moet hem wel uit BELGEN country halen maar das niet zo heel erg want ..........UNIT13 zit op 20.min.rijden en wil het toeval niet dat die ICS dealer is!!

het is echt toeval hoor!! :D

werk bij een Zweeds vrachtwagen fabrikant in Zwolle en daar zijn de middelen om de CXP een ander kleurtje te geven want het moet wel goed gebeuren natuurlijk

EN!!   EN!! ik heb de ICS TRANSFORM4 een paar dagen geleden op PRE-ORDER besteld bij GRAZIANI (www.airsoft2go) en hij word direct voorzien van mosfet

de CXP16 S TAN word naar FLASH gebracht want daar zou de HK416 heen gaan als vouwtje haar pas zou hebben

heb wel mijn BARETTA M9A1 verkocht en heel misschien de HK.USP.45 die is nu gereserveerd om de TRANSFORM4 aan te kunnen kopen

Had voor de HK416 1st een ruil voor een CXP16L maar deze gast kon een betere deal krijgen dus ik had het nakijken, en we hadden een akkoord

maar LIFE GOES ON en we hebben elkaar later via FB nog even gesproken en dat is ook weer verleden tijd

de aankomende tijd even wachten op pasje van vrouwtje en dan zal ik jullie informeren waar mijn /onze 1ex word