Jump to content
Laurens

VOG bij inschrijving NABV

Recommended Posts

Aanstaande Dinsdag is het DOOMSDAY!!

De dood of de gladiolen!!

Hoorzitting van 15 min. ivm mijn VOG

Hoef er niet naar toe, het kan ook telefonisch ik wil gewoon dat ze de persoon zien achter dat verrekte zogenaamde X wat er bij mijn naam staat in de dossier van JUSTITIE

Ben geen gevaar voor de samenleving zoals JUSTITIE dat zo mooi omschrijft

word wederom vervold

Hey hallo allemaal

Ik ben dus afgelopen dinsdag geweest en was echt heel relaxed

Gewone vragen ,geen gekke opmerkingen of vooroordelen integendeel zelfs

Het verbaasde de 2 ambtenaren waarom ik 2 uur in de auto wilde zitten ipv een telefonisch gesprek ,heel simpel  ,ik wilde laten zien wie ik als persoon was en niet een naam op papier met een X achter zijn naam

Ze hebben min of meer toegezegd  om binnen 3 weken een antwoord cq beslissing te nemen ipv de aangegeven 12 weken

De 2 ambtenaren zijn min of meer adviseurs voor justitie en geven een oordeel of wel hun bevindingen en een officier van justitie neemt als nog een beslissing

Kan alleen nog afwachten

Als ik meer weet en het is positief dan horen jullie het sowieso

Bedankt voor de gelukwensen van jullie kant

Gr.Henry Vos

ben een TE groot risico voor mijn medeburgers

Ik noem een Folkert ,vermoord  een politicus loopt strax met andere naam rond

Zwemleraar word tussen de burgers geplaatst omdat hij het recht heeft op een normaal leven

Hoeveel levens heeft hij kapot gemaakt van die kids

Geef mijzelf ook een groot deel de schuld, had toch TEVEEL vertrouwen dat het goed zou komen

ben er echt ziek van

ja

in beroep  gaan

komen griffie kosten en weet niet wat dat gaat kosten en een advocaat

moet dat uitzoeken

Hoe hoger het komt des te meer taal er word gebruikt die een bakker of slager zijn leven lang nooit zou horen laat staan begrijpen

artikel dit paraaf dit en dat

Anders op de manier die al velen met succes doen ook zonder VOG

wil het doen zoals het hoort netjes en fatsoenlijk wat van iedereen word verwacht

zal niet veel slapen

K*t om dit nieuws te krijgen man.

Weet niet wat je verder nog kunt doen, behalve een kostbaar beroep aantekenen...

Veel succes in ieder geval,.. en voorlopig dan maar als intro mee.

Tering man, wat ontzettend klote dit. Weet natuurlijk niet wat je allemaal hebt uitgespookt waardoor het telkens wordt afgewezen, maar je lijkt me absoluut geen "risico voor de medeburgers". Ik heb zelf helaas geen kaas gegeten van dit soort zaken dus kan op juridisch vlak helaas niet adviseren, maar voor zover ik weet mag je oneindig vaak als introducé meedoen. Alleen even lullig qua bezit van AA's dan, want dat is ook deel van de lol :(

Als ik iemand tegenkom die je juridisch op weg kan helpen geef ik je een seintje kerel!