Jump to content
Laurens

VOG bij inschrijving NABV

Recommended Posts

Sorry Kip, maar iets doet me vermoeden dat jij geen vriendin hebt. Ik ken niet één meisje dat staat te popelen als haar vriend een geweer in huis haalt, verantwoordelijk of niet.

Inderdaad, dat is de reden waarom ik geen vriendin heb, al dat gezeur!  :lol:  :D Overigens ken ik zat meiden die dat wel goed vinden hoor, sterker nog ze willen mee doen. :P  Sorry, maar iets doet mij vermoeden dat jij geen ruige vrouwen kent.  :lol:  Maar we hadden het niet over de replica, maar over de bb's. Blijkbaar gaat zijn vriendin pas zweten als hij munitie heeft, wat op mij overkomt als: Zodra ik bb's heb ga ik schieten op dingen wat me vriendin niet leuk vind.

Hahaha, ja, maar de keerzijde van die "ruige vrouwen" is dat ze naast airsoften ook hun oksels niet scheren. Doe mij dan toch maar een "normaal" meisje en een avondje ruzie over het uitgeven van een paar honderd euro aan een airsoft gun ;)

Juist gryphon!! Dat is ook het geval!
En vind het vervelend als je mij een onverantwoordelijke airsofter noem, Ik ben geen klein kind meer ben een volwassen vent van 37!

En mensen worden onrustig? Ik word een beetje moe van al die mensen die al hun vooroordelen al klaar hebben.
Ik word erg ongerust als mensen op een forum BBs munitie gaan noemen, dat vind ik nog eens onverantwoordelijk op een open forum!!

Dus kip ik zou eerst je woorden beter kiezen voor je dat soort uitspraken doe zonder een persoon echt te kennen.
Maar ik ga er van uit dat het jou ontwetendheid is, en het berust op een misverstand of gebrek aan humor.

En ik heb een leuk "ruige" vriendin (met alles netjes geschoren) maar die staat inderdaad niet te springen om een AEG in huis met alles er op en er aan.
En niet omdat ze mij niet vertrouwt, het tegendeel zelfs, maar gelukkig is het een vrouwelijke vrouw die het idee er achter eng vindt.
En ik ken genoeg vrouwen/meiden die jou alle hoeken van het airsoft veld zouden laten zien, op het tactische aspect.
Dus respect voor de vrouwen die willen airsoften, heb ze zelfs graag in een team. Maar ik kan mij de gedachte van mijn vriendin ook voorstellen.

Hahaha, ja, maar de keerzijde van die "ruige vrouwen" is dat ze naast airsoften ook hun oksels niet scheren. 

Mwhahahaha ROFL! Nee man die ik ken zijn ook mooie poppetjes hoor.  ;) Maar dat zul je wel zien als je keer tegen DAIS komt te staan.  :P

Juist gryphon!! Dat is ook het geval!

Dat gaf je dus niet aan in je reactie, daar ging het om de bb's. Ik heb helemaal geen vooroordeel over jouw, voel je niet aangevallen. Ik vraag niet voor niets verklaar nader, en sprak van klinkt als... ,niet jij bent... 

Nogmaals het kwam op mij over als: Zodra ik bb's heb ga ik schieten op dingen wat me vriendin niet leuk vind.

​Misschien ligt het aan mijn interpretatie, of aan jouw uitspraak, laten we dat in het midden houden, blij om te weten dat ik er naast zat in ieder geval.

DIAS?? vertel hebben ze een site?

Jep, www.d-ais.nl

ik heb nog wel een tip voor je,

denk eens na om de rangen wat beter op te bouwen, je loop op deze manier snel uit je rangen.

want je kan een officier opdelen inbijvoorbeeld luitenant, kapitein, majoor

de onder officieren en de soldaten ook weer natuurlijk.

zo.................peppie!!

maar in 013 zit jij alleen met vrouwen in de squad? ;P

Nee helaas, zoiets noemen ze een natte droom.  :lol:

Wat betreft de rangen, die houden we zo maar dank voor het advies.  B)

@Gryphon: Gaat goed komen kerel, laat hier wel bericht achter mochten we aanwezig zijn op een event.  :ph34r:

Advies is graag gedaan en goed bedoeld. De site komt namelijk over als prof en er word verwezen naar speciale eenheden, maar dan is de rangen een beetje knullig in gedeeld.

Want een unit officier bestaat nergens, en bij elke rang hoort een verantwoordelijkheid en een funktie, en zoals je het nu weg zet ben je snel door je rangen heen.

En ik vind de informatie ook wat beperkt, zeker het niet kunnen zien van de uniformen vind ik een gemis.

Je weet nu niet of het bij de stijl past die je als airsofter graag zou willen.

Want gaan jullie voor een SWAT/politie uitstraling, en wat voor events bezoeken jullie? Komt op mij nu over als alleen CQB.

Ik kom trouwens uit de omgeving 010 en dat team is nog erg klein....

Inderdaad, bij iedere rank hoort een functie. Daarom dat er ook niet veel ranken zijn. Een unit officier is de leidinggevende van de betreffende unit. Er zijn nog meer rangen, maar deze zijn nog niet verdient door teamleden. Ik ga binnenkort weer aan de website werken, had het even druk met de airsoftchat. We gaan naar diverse soorten skirms, zowel woodland als CQB. Even een korte intro:

Dutch Airsoft Intervention Squad (D.A.I.S.) is opgericht uit respect en bewondering voor de arrestatie teams over de hele wereld. Veelal zijn airsoft teams enkel militair gericht, D.A.I.S. maakt gebruik van diverse militaire tactieken, maar traint ook de minder geweldadige methodes.

De squad is opgericht met als kenmerk hun moderne en tactische looks, equipment en tactics. Een mengelmoes van SWAT, SRU, BBE, SAS, Navy Seals en andere maakt het een veelzijdige squad waar iedereen zich thuis kan voelen. Met verschillende units door Nederland zijn deze mannen en vrouwen extra snel inzetbaar voor een airsoft interventie.

D.A.I.S. richt zich niet alleen op open airsoft wedstrijden, maar ook op reënactment en demonstraties voor de fanatieken leden.

Overigens hebben we voor een volwassen vent van 37 wel plek in unit 010 hoor, dus als je interesse hebt laat het me maar weten.  B) 

Oké leuk om te lezen dat jullie voor een volwassen vent nog wel een plekje hebben, maar ik draag niet graag de titel aspirant, zeker gezien mijn ervaring lijkt het me niet handig.

Daarbij voeg ik me liever bij een clubje dat toch meer militair gericht is dan op een politie eenheid, ik draag namelijk bijna dagelijk dat BLAUWE pak, geen AT ofzo hoor (wat me wel heel mooi werk lijkt en misschien ook in de toekomst)

Maar als hobby trekt die uitstraling me niet zo, al loopt het AT gewoon in spijkerbroek en gympen, dus niet echt een uniform zoals SWAT.

Maar bedankt voor het aanbod!

Hahaha, ja, maar de keerzijde van die "ruige vrouwen" is dat ze naast airsoften ook hun oksels niet scheren. Doe mij dan toch maar een "normaal" meisje en een avondje ruzie over het uitgeven van een paar honderd euro aan een airsoft gun ;)

Lol!

Ik heb een vriendin die heel geintresseerd is in Airsoft, EN ze is ook een 'normaal' meisje.

Ik heb de ideale vrouw voor mij, Geintresseerd in games, airsoft, shooting, en ze ziet er nog goed uit ook. hahha

2 week geleden achter gekomen dat airsoft eindelijk mag in NL dus vorige week maar meteen aangemeld bij NABV en bewijs van goedgedrag aangevraagd, nu afwachten. Idd wie pakt mijn creditcard af, komt niet goed :))

mijn vrouw is een beest!!!

Overal dikke plukken haar!! ECHT OVERAL!!! die trim ik met een slijptol bij als ik haar met een verdovingspijl heb kunnen raken, schoot 1x mis op 

een lopen gezet was sneller dan een Cheetah!!!

Maar ze is lief een geweldige moeder maar belangrijkste is dat ze mij vertrouwd en deze passie mij gunt

Als je vrouwtje/vriendin zich niet lekker voelt met een AEG in huis heb ik nog wel war verdovingspijlen over.

Heb een dochter en mede daardoor ZORG ik voor VEILIGHEID in huis wat AEG  of GBB betreft

Heb ze kennis laten maken met de apparaten

Denk dat diegene die het eng vinden op wat voor manier dan ook zelf voor 75% het probleem zijn

Bang voor het onbekende

Leren is weten

Weten is kennis

Kennis geeft zelf vertrouwen

Ben deze week weer een VOG aanvraag gaan halen

DE 1e is afgewezen (had ik ook wel verwacht)

15 jaar als portier "bijgewerkt"

In die 15 jaar nooit geen veroordeling gehad en het is nu bij 7 jaar geleden 

2 jaar geleden pas een veroordeling gehad, men kon zich niet vinden op de manier hoe justitie werd geholpen door een portier

Zeg niet dat er nx gebeurd is maar wie ook maar wat weet over drugs en drankmisbruik en wat er dan met je kan gebeuren als je TEVEEL neemt

Maar niet getreurd doe het werk niet meer (door dit gebeuren) en dat vind ik heel jammer, het was echt een vak als je het wilde doen zoals het hoorde

1e x was digitaal en na weer contact te hebben gehad met helpdesk van justitie moest het dit x via de gemeente

Maar de gemeente zegt dus dat deze aanvraag via de NAVB moet gaan

dus invullen,opsturen en als justitie die heeft binnen gekregen kan ik mijn verweer erachter aan sturen

Wat wil het nou met justitie? zij kijken alleen of er een kruisje staat achter je naam

Van veel BB maniakken weet ik dat n

bijna 90%het wel krijgt na bezwaar

Dus we blijven hopen

Met dank aan meerdere mensen die al wel een pas hebben en ook totale vreemden ga ik er weer voor om mijn pas te kunnen krijgen

Is ook een mede oprichter van de belangen vereniging bij die goede adviezen gaf waar ik wat aan heb

Volgebde wk 3DIVISION Daarle,ga daar iemand een leuke dag cadeau doen met een xtra verrassing

Ken de beste man niet echt maar ik weet dat dit een goede daad is ,voor mij maar ook om te geven zonder eigen belang

Waarom?

Omdat ik dat kan en wil

Ben benieuwd  hoe hij gaat reageren op zijn XTRA

@nopainnoglory

Het zou jammer zijn als je niet zou kunnen airsoften door een fout lang geleden.

Zorg dat je vastberaden bent om te gaan airsoften en doe alles via de correcte kanalen,

dan heb je nog een goede kans dat je wordt gekeurd.

ik heb dit weekend mijn verweer toch nog even doorgelicht en enigszins aangepast waar nodig

de smeekbede' s verfijnt en uitgebreid, spijt betuigingen verdubbeld

maar wat je niet aan kan passen of anders voor kan laten overkomen op papier is je passie en war "LAURENS" zegt je betrokkenheid

mijn zienswijze zoals men da noemt gaat morgen per expres richting Den Haag en dam begint dat eeuwige langdurende zonde van je tijd wachtende gedoe

ga altijd van het uit

houd jullie op de hoogte

dat zou echt geweldig zijn

trainde echt heel veel was de sportschool niet uit te denken, die kick moest elke dag hebben

datzelfde gevoel heb ik met airsoft ook

begin de kriebels maar ook en vooral de energie voor de gym weer te krijgen (hardnekkige bacterie trok mijn accu leeg)

Hey beste mensen,

Het is zo ver a.s. Dinsdag naar Den Haag voor een hoorzitting ivm verstrekking van een VOG voor mij om te kunnen airsoften

Het is er op of er onder

DE DOOD OF DE GLADIOLEN!!!!

2 uur heen 15.minuten hoorzitting 2.uur terug, hoop dat ze het waarderen dat ik de moeite neem om aanwezig te zijn

Het kan ook telefonisch maar dan ziet men nog niet de persoon waar het zogenaamde X achter staat, het kruisje dat er voor zorgt dat justitie geen moeite doet om verder onderzoek naar de persoon te doen en er zodoende achter "kan"komen dat niet iedereen een risico voor de maatschappij is

Dat stond zo mooi omschreven in de afwijzing die ik kreeg (quote)
 justie kijk niet al zodoende naar de persoon die het gepleegde heeft begaan maar naar de feiten van het veroordeelde feit"

......Ja!!!  en dan staat er verder in de brief zo mooi omschreven

"dat u airsoft wil gaan beoefenen brengt u in de positie waar u de bevoegdheid en beschikking heeft over replica's van echte vuur.....s dus namaak wapens die niet van echt te onderscheiden zijn

Het risico dat u uw medemens, burgers van de Nederlandse maatschappij in gevaar en onrecht zal aandoen vind ik (ambtenaar) te groot en wijs hier bij uw aanvraag af

Wat ik dan niet begrijp (wil ik eigenlijk ook niet) dat men bij justitie niet de gedachte heeft dat als ik misbruik van AA op wat voor manier dan ook IK ECHT GEEN VOG ZOU GAAN AANVRAGEN!!!!!

Ik wil het juist op de voorgeschreven en wettelijke manier doen

Ben geen crimineel nooit wat gehad bij justitie en dat verrekte X achter mijn naam blijft je volgen en weerhoud je van wat je graag wil doen en uit oefenen

DUSSSS.....beste mensen ik hoop met heel mijn hart dat JUSTITIE mij als die gast gaat zien die een oud vrouwtje helpt met een lekke band verwisselen MIDDEN IN DEN HAAG waar iedereen haar liet barsten

Mij gaat zien als diegene die het eten betaald voor een moeder met kind waarvan dat kleine meisje een ijsje vraagt maar mamma het gewoon niet kan betalen, hoefde het met vrouw niet eens te vragen die hoorde en zag het ook, van de serveerster hoorden wij dat ze gescheiden was en der vent haar en dochter liet barsten

Er zijn meer dingen te noemen

Daarom wil ik naar Den Haag om te bewijzen dat er een ander persoon bij dat X hoort dan dat JUSTITIE denkt

Men mag het arrogant opvatten maar dat is niet mijn intentie maar "ik ben geen slecht mens en zeker geen gevaar voor deze  samenleving"

WORD VERVOLT