Jump to content
Airsoft Elite
Sign in to follow this  
Nickghzel

Bo dynamix ebb m4 of Tokyo recoil m4

Recommended Posts

Hallo Jongens,

Ik heb laatst mijn 1e replica aangeschraft. Een tokyo marui m4 cqbr recoil shock. Ik hoor van veel spelers dat het geen kwaad kan een reserve gun mee te nemen omdat er regelmatig wel iets stuk gaat.

Ik wil wel graag een 2e kopen gewoon al voor de leukigheid om 2 replicas te hebben maar twijfel nu heel replicas ik moet kopen. Opzich lijkt het me dat ik gewend raak aan de tokyo recoil en de manier waarop het apparaat werkt. Maar nou zag ik dat Bo dynamix ook een erg goede ebb maakt en het wellicht een goed reserve apparaat zou zijn.

Heeft iemand ervaring met de bo dynamix en zou deze zich kunnen meten aan de tokyo marui? kwa recoil zou hij harder moeten kicken maar kwa accuricy en algemene performance en kwaliteid?

Bij mij was het doel van een reserve replica dat ik altijd een replica bij me heb die het doet :). In mijn geval is het een onverwoestbare G36 van JG geworden toen die in de aanbieding was. Draait al meer dan een jaar zonder problemen en hij wordt regelmatig uitgeleend.

Mijn tip zou zijn om naar een replica met een standaard v2/v3 gearbox te kijken. Het is je backup dus als het goed is ga je hem nooit gebruiken :). Maar het is wel belangrijk dat hij het doet op het moment dat je hem nodig bent.

Geheel eens met mata, koop een backup welke het gewoon doet zonder poespas.

En als je toch wat extra's wilt, koop dan een ics met het nieuwe type split gearbox.

Waarom? Deze zijn super makkelijk te onderhouden en eventueel te down/upgraden.

Bedankt voor de reacties en tips. Ik vind het alleen gewoon leuk om een recoil te hebben eventueel een beetje af te wisselen en voor de zekerheid een 2e te hebben voor als de gene die ik gebruik kapot gaat in de hitte van de strijd. Daarom wil ik graag of nog een tokyo m4 met langere loop dan me m4 cqbr of de bo dynamics maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat bo dynamics voor merk is en of het een beetje te vergelijken is met de tokyo of dat dat een wereld van verschil zal zijn!

het budget hangt er een beetje om haha,

maar ik heb zoiets van de tm heb ik de magazijnen al van en dan kan ik misschien net zo goed die 200 extra uitgeven aan een 2e tm ipv een bo dynamics ookal zag die er ook wel nice uit!

Buiten dat heb ik een tip gekregen van iemand hier op het forum haha, Als je budget voor airsoft te laag word gewoon vrouw eruit knallen :P

Tokyo marui fairy dust verhalen...

K ff reality check. Tm heeft een goede hopup vergeleken met de meeste andere stock modellen... thats it. g&p heeft een betere gearbox en motor... elk merk heeft wel iets...

Als je een g&p koopt een prowin hopup chamber en flathop erin steekt schiet em beter dan een tokyo marui...

Stop met die tm onzin... ja het is een goed merk.. beter dan al de rest... nee.

Heb 3 tm recoil m4's gehad... mijn huidige mengelmoes van reserve onderdelen maar met een prowin hopup chamber en flathop schiet een stuk verder... kost minder, werkt even goed of zelfs beter.

Conclussie, koop wat je wil, doe er een betere barrel, hopup rubber, chamber in en klaar