Jump to content
Dutch_Ish

Het grote MAG onderzoek topic

Recommended Posts

Volgens mij zit mijn main nu net tegen de 19/20rps met .30. Dus niet helemaal vergelijkbaar. Bij kotte-zeller heb je eventueel ook de Evike BAMF mags welke voor hoge rof builds zouden moeten zijn. De G&G midcaps gaven mij op full auto misfeeds, de BAMF en Modify mags niet.

Plus de BAMF mags zitten redelijk los in mijn receiver.

Volgens mij zit mijn main nu net tegen de 19/20rps met .30. Dus niet helemaal vergelijkbaar. Bij kotte-zeller heb je eventueel ook de Evike BAMF mags welke voor hoge rof builds zouden moeten zijn. De G&G midcaps gaven mij op full auto misfeeds, de BAMF en Modify mags niet.

Plus de BAMF mags zitten redelijk los in mijn receiver.

Goed om te horen. En gebruik jij een tappet delayer?

Ik kwam vandaag ook nog Lonex 200 rd midcaps tegen, welke ik net iets mooier vind als de modify mags, maar ik vind er maar weinig reviews over.

Hoewel ik 190-200 rounds wat overkill vind. Maarja, je hoeft ze niet volledig te vullen denk ik dan :D

gebruik al een tijdje zelfde bbs maar heb verschillende getest (maak vaak thuis de oude voorraad bbs op die ik niet meer wil gebruiken)

heb net 1 mag open gehad. zit inderdaad een opwindveer in. 

dit laatste is gelukt :) heb uit niet gebruikte wieltjes-high-caps de veer onderdelen gehaald.. zie je meteen dat chinezen alles van elkaar kopiëren! het paste perfect in de flash mags :)

Heeft iemand een idee wat voor mags ik eventueel kan gebruiken bij een VFC replica?

https://gunfire.pl/product-eng-1152213660-VR16-SPR-SOPMOD-Assault-Rifle-Replica.html

Heb het pas een week binnen en nog niks aangepast.

De standaard mag past niet lekker en blijft niet zitten. Deze kan ik er zo uittrekken.

Ik heb de G&G midcap geprobeerd. Deze gaat wat stroef en blijft ook niet zitten.

Gek genoeg past mijn tippmann mag wel, maar ben eigenlijk op zoek naar een kleine mag.

Iemand ideeën voor ik een zooi mags ga aanschaffen die misschien niet zullen passen?