Jump to content
Gryphon

[GBB] KWA KMP9 project

Recommended Posts

Ja, ik zat ook te twijelen tussen een T1 micro dot een een reflex. Uiteindelijk gekozen voor dat laatste omdat ik 'm voornamelijk zal gebruiken voor CQB en meer "peripheral vision" dan goed van pas komt.

Heel tof dat je er ook een hebt Sarge. En wát een geluidje he? :D :D

Die is ook vet Flash, welke is dat ?

Nevermind heb em gevonden, maar is dat een echte Trijicon SRS die jij erop hebt zitten ?

Want dat gaat mij te ver voor een optic kwa prijs :D

Excuses voor de extra post mensen maar in het eerste bericht lijk ik niets te kunnen bewerken dus even een extra post met de beoogde foto. Bij deze dus...De A3 heb ik afgelopen donderdag spontaan aangekocht bij Dicks. De A1 had ik eerder al aangeschaft bij Gunfire en deze heb ik even toegevoegd ter vergelijking. 

j3ITJ8P.jpg?1

Dag iedereen,

Ik ben sinds korte tijd lid van airsoft geworden.

Heb nu zelf een MP9A1 (WAT EEN VET DING)

Maar waar kun je het beste magazijnen halen.

Ik heb nu een bestelling lopen bij COMBATSHOP maar dat duurt weer erg lang.

Hierbij een paar foto's van mijn trots!

2gwgjf7.jpg

14ugowx.jpg

Mooi ding hè! Dicks in Leeuwarden is natuurlijk om de hoek voor je. Ik kom daar dus ook regelmatig en heb al meerdere malen naar KWA in het algemeen gevraagd. Dit blijkt nogal lastig te zijn maar wie weet is er op bepaalde termijn wel wat te krijgen. De MP9 verkopen ze daar ten slotte ook. Kun je dus vrij makkelijk in de gaten houden.

Er zijn meerdere shops die de magazijnen verkopen. Airsoftzone is er bijvoorbeeld een. Schijnt snel en betrouwbaar te zijn. Zelf geen ervaring mee. Ik heb wel veel ervaring met airsoft-sports. Volgens mij niet zo heel bekend maar ze zijn goed en snel. Bezorging in 5 werkdagen of minder. De mags zijn ruim in stock en niet al te duur. 

Mooi ding hè! Dicks in Leeuwarden is natuurlijk om de hoek voor je. Ik kom daar dus ook regelmatig en heb al meerdere malen naar KWA in het algemeen gevraagd. Dit blijkt nogal lastig te zijn maar wie weet is er op bepaalde termijn wel wat te krijgen. De MP9 verkopen ze daar ten slotte ook. Kun je dus vrij makkelijk in de gaten houden.

Er zijn meerdere shops die de magazijnen verkopen. Airsoftzone is er bijvoorbeeld een. Schijnt snel en betrouwbaar te zijn. Zelf geen ervaring mee. Ik heb wel veel ervaring met airsoft-sports. Volgens mij niet zo heel bekend maar ze zijn goed en snel. Bezorging in 5 werkdagen of minder. De mags zijn ruim in stock en niet al te duur. 

Ja klopt, Dicks heeft het wapen idd ook. Vriend van me heeft hem daar ook weg, heb hem zelf bij VDW schietsport weg.

Helaas hebben die dan weer geen magazijnen.

Ik zal zo ff op de websites kijken:) bedankt voor de snelle reactie!

Excuses voor de extra post mensen maar in het eerste bericht lijk ik niets te kunnen bewerken dus even een extra post met de beoogde foto. Bij deze dus...De A3 heb ik afgelopen donderdag spontaan aangekocht bij Dicks. De A1 had ik eerder al aangeschaft bij Gunfire en deze heb ik even toegevoegd ter vergelijking. 

j3ITJ8P.jpg?1

Heb je die demper ook bij DICKS weg?

Hey Dennis,

Ja, bij Dicks en die MP9 ook. Die daaronder is van Gunfire. Dicks was eigenlijk veel te duur maar ik heb dat aangegeven en toen heb ik hem mee gekregen voor de prijs waarvoor ik hem eders kon krijgen. Super service! Echt jammer dat ze zo een beperkt assortiment hebben anders was ik er nog vaker te vinden.

Zo naar een tijdje niet zoveel met m'n mp9 bezig te zijn geweest heb ik hem laatst weer ff indoor mee geknald, gelijk iedereen z'n aandacht vanwege dit monsterlijke geluid dat de mp9 maakt.

Alleen ondervond ik wel dat er een rail te weinig op zit.

Nu kan ik er een demper bij halen, alleen komen die eigenlijk altijd uit buitenland en helaas heb ik geen PayPal of iets, weten jullie misschien een winkel in nl die hem verkoopt, of heb je er nog 1 liggen.

Alvast bedankt!

Hey dnnus! Een paypal account is zo gemaakt maar ga anders eens langs bij Dicks. Mijn demper (en een van mijn MP9's) komt daar ook weg. Vraag dan eens naar Vincent (Hoeft waarschijnlijk niet eens want hij is er volgens mij altijd) Hij doet de airsoft en luchtdruk. Als hij niet op voorraad is kan hij er vast een bestellen. Hij heeft mij eens verteld dat zo lang het van ASG is hij overal aan kan komen. 

Wil dat ook niet dan wil ik er wel een voor je halen bij een van mijn vaste shops (moeten hem dan wel op voorraad hebben en het is een gewild item) Jij betaalt mij dan hetzelfde bedrag. Kan hem dan opsturen of overhandigen aan jou. Ik ben minstens een keer in de maand in Leeuwarden. Enfin, probeer het eerst dus eens bij Dicks. Die is voor jou het meest in de buurt maar misschien weten andere forumleden andere shops in NL die hem hebben. 

Ik ben al een paar keer bij dicks geweest en toen zeiden ze idd dat ze er zo aan konden komen ook magazijnen konden ze aan komen.

Helaas is dit dus niet het geval.

Mocht hij het willen bestellen dan moet hij per groot aantal afnemen.

Zo ook de demper.

Wel erg jammer, heb veel dingen bij hun gehaald alleen voor dit wapen is het erg moeilijk.

Maar mocht je binnen kort iets bestellen.

Laat het me dan weten maak ik het geld wel naar je over.

Of als iemand anders nog een idee heeft of 1 heeft liggen dan hoor ik het graag.

Ach natuurlijk, tja....Als ik het onthoud stuur ik je wel even een PM als ik weer wat ga halen. Dat is geen probleem. Ondertussen zoals gezegd is een paypal account zo gepiept. Als ik verder nog wat tegenkom binnen de grenzen zal ik het hier ook posten. 

Hmm, toen ik m'n SCAR niet meer vertrouwde in full-auto bij de AE skirm ben ik geswitcht naar mijn MP9, maar deze hield er binnen een half uur ook mee op. Vreemd, want ik heb dat ding nog nooit echt in het veld gebruikt. Wat er gebeurt is dat ik — ongeacht semi of full-auto — na het trekken aan de cocking handle één schot kan vuren. Daarna doet de trigger niets meer; maar ik kan dus eindeloos die charging handle naar achteren trekken en één schot lossen. Iemand enig idee welk onderdeel of welk probleem hiervan de oorzaak kan zijn?

Ik begreep dat een kapotte disconnector een bekend manco is bij de MP9, maar dat zijn weer andere symptomen. Dan doet de trekker überhaupt niets meer.

Ik heb van wat Amerikaanse contacten gehoord dat de body ook kan splitsen na een paar skirms, dit gebeurd meestal achteraan tussen de reciever en de stock.

Het is tot zover bij 4 mensen van dezelfde internationale community gebeurd!

Denk ik meld het maar even :o