Jump to content
Excessed

Gearskin

Recommended Posts

Er is iets nieuws op de markt genaamd Gearskin.
Wat is gearskin?

Het is een stuk camouflagestof met een plakkant, dat wil dus zeggen dat je je gear kan bekleden met camouflage.

Nu ben ik al een tijdje van plan om mijn Maruzen APS2 wat te gaat camoufleren. En dus maar besloten een grote lap gearskin (Gearskin EXTRA) aan te schaffen.

Wanneer dit binnen komt ben ik van plan hier een video van te maken hoe het spul werkt en wat kleine voorbeelden te doen.

Om vast een indruk te krijgen:
glock-gearskin.jpg

aa0197212813225d997f048e3e3d00b0.jpg 1416998609362.jpg

Dat is dus het idee achter mijn review; werkt het? Ziet het er een beetje uit? En vooral, is het het geld waard.

Ik wil de barrel van de maruzen gaan bekleden met het spul, en wellicht de scope een stukje. 

We gaan het zien als het binnen is :D

Dat zal niet gaan aangezien er een kleeflaag aan de achterkant zit. Verder is het materiaal dusdanig gefabriceerd dat het water afstotend is. Heb filmpjes gezien dat ze stukken meerdere malen gebruiken/misbruiken en dat het nog steeds terug te krijgen is in de orginele vorm. De kleef kracht schijnt ook redelijk tot goed aanwezig te blijven.

Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Het spul is binnen en ik ben er behoorlijk tevreden over!

Check onderstaande link naar mijn Facebook page voor een snel voorbeeld welke ik in 5 min in elkaar gedraaid heb:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=457959104394644&id=275935945930295

Ik ben tevreden, morgen of vrijdag even de sniper bekleden met video!

Het spul plakt echt geweldig.

Als je van te voren een snijtekening maakt op het materiaal (tekening plus snijranden en insnijranden op de hoeken te bedekken enzo) dan is het zeer makkelijk op te lossen.

Ik heb gisteravond de rest van de eotech met het spul beplakt en ook weer zeer tevreden over. Alleen de verkeerde kant aangehouden als overlap kant dus dat ziet er ruw uit, maar dat maakt het niet minder gaaf :P