Jump to content
AAC

4 nieuwe fora

Recommended Posts

Beste forumleden

Ik heb het oude forum "Airsoft apparaten, en toebehoren"  -in de categorie "Guns&Gear" - opgesplits in 4 nieuwe fora,

aangezien dit ondertussen al een 4 pagina's telde, en wat moeilijk doorzoeken werd.

• Primaries
  • Secondaries
  • Snipers
  • toebehoren

De benamingen, denk, spreken voor zich, neem zelf maar 's een kijkje

Ik denk dat het nu wat meer overzichtelijk en ordelijker is, en hoop dat jullie dit ook zo gaan ervaren

zoals steeds hoor ik graag jullie meningen, adviezen, opmerkingen

GBB/HPA primaries passeren hier niet extreem vaak volgens mij. De meeste AEG zijn natuurlijk wel naar HPA om te zetten. Denk dat er wel vaker een raakvlak zit met conversies e.d. Misschien de topic titel markeren met [AEG/GBB] als dat te modereren is?

Top gedaan! Misschien een scheiding tussen aeg en GBB/hpa?

GBB/HPA primaries passeren hier niet extreem vaak volgens mij. De meeste AEG zijn natuurlijk wel naar HPA om te zetten. Denk dat er wel vaker een raakvlak zit met conversies e.d. Misschien de topic titel markeren met [AEG/GBB] als dat te modereren is?

Nog een extra GBB / HPA was idd ook een optie, maar dan worden het straks toch weer veel categorien

Zoals Mata zegt denk ook dat deze tussen de primaries passen, een extra markering is evenwel een optie ja