Jump to content
Mika

Iemand die mij mee wil nemen als introducé?

Recommended Posts

Geen idee of dit de juiste plek is voor deze vraag...

Eerder heb ik mijn eerste skirm beleefd en dit vond ik geweldig. Nu heb ik de smaak te pakken en ben ik druk bezig mijn NABV lidmaatschap te regelen.   Ik woon in Nijmegen en reizen is voor mij best lastig omdat ik geen rijbewijs heb en m'n ouders me niet het hele land door willen brengen. Nu zit er een airsoft locatie bij Valburg, vlak bij Nijmegen. Het nadeel hier is alleen dat ze (nog) geen huursetjes aanbieden. Vandaar de vraag of iemand mij hiernaartoe wil nemen als introducé en een replica mag lenen.  

http://www.critical-hit.eu/airsoft-locaties/king-forrest

Heya, helaas speel ik weinig in die regio. Mogelijk is CQB-city een alternatief? Volgens mij hebben ze wel Ika Zuchi huurkits, maar als je dat niet erg vind is het volgens mij best een toffe locatie (zelf geen ervaring).

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik persoonlijk niet geneigd ben om een van mijn replica's (ong €1000/stuk) aan iemand anders dan een goede vriend uit te lenen. Je beste kans is denk ik iemand die bij je in de buurt woont of langs je woonplaats rijdt onderweg naar een evenement waar ze huurkits hebben. 

Over het algemeen duurt een VOG aanvraag 2-3 weken en heb je een 1-2 weken na het opsturen je pas, dus lang zal je niet meer hoeven te wachten :)

Als een VOG echt niet zo lang duurt dan zal mijn geduld wel vol kunnen houden denk ik. Dat je je dure replica's niet zomaar uitleent snap ik helemaal. Paar weekjes en dan kan ik hopelijk met m'n eigen gear aan de slag.