Jump to content
Gryphon

Airsoft ASMR

Recommended Posts

Een Autonomous Sensory Meridian Reflex, oftewel ASMR, oftewel hersenorgasme, is een soort tinteling die zich van je scalp naar de rest van je lichaam verspreid als je jezelf lang genoeg blootstelt aan een rustgevend videootje. Een videootje van wat dan? Nou, bijvoorbeeld de schilderlessen van Bob Ross; hij was zich van geen kwaad bewust, maar wordt gezien als de godfather van ASMR. Inmiddels is het een hele niche op YouTube met de meest vreemde onderwerpen, van het kneden van plastic verpakkingen tot rollenspellen bij de kapperszaak.

Volstrekt idioot, maar toch betrap ik mezelf er ook wel eens op dat ik heel lang bij een DIY videootje blijf hangen omdat het zo lekker rustgevend is om naar te kijken. Hier een voorbeeldje:

https://www.youtube.com/watch?v=4jGNZ_8cmjU

Bij deze dus een topic om ze te verzamelen, want laten we eerlijk zijn: met als die upgradefrustraties kunnen we soms best een zenmomentje gebruiken ;)

Die filmpjes die vanuit de locomotief zijn gemaakt.. kilometers spoor sukkelt onder je door. Daar zijn wat mensen bij in slaap in gevallen. Rustgevend of gewoon saai?  ;)

Die filmpjes die vanuit de locomotief zijn gemaakt.. kilometers spoor sukkelt onder je door. Daar zijn wat mensen bij in slaap in gevallen. Rustgevend of gewoon saai?  ;)

Saai  :P

Nope, hartstikke leuk ;) Je had vroeger van die nacht televisie om het zo maar te noemen waarbij men simpelweg een camera monteerde op een auto die over een eiland reed of zo en dat zendde men dan uit. Alsof je dus ook in die auto zat. Soort van pre-Go pro tv. Kon ik als ik thuiskwam nog wel even een uurtje naar kijken. Ging ook goed samen met een broodje shoarma of kebab.

Nope, hartstikke leuk ;) Je had vroeger van die nacht televisie om het zo maar te noemen waarbij men simpelweg een camera monteerde op een auto die over een eiland reed of zo en dat zendde men dan uit. Alsof je dus ook in die auto zat. Soort van pre-Go pro tv. Kon ik als ik thuiskwam nog wel even een uurtje naar kijken. Ging ook goed samen met een broodje shoarma of kebab.

Hahahaha... precies.. Dat broodje kebab kwam wel na een paar biertjes! Maar stiekem vond/vind ik het ook leuk hoor..