Jump to content
cortez

Action Army AAC-21 green gas sniper

Recommended Posts

Beste mensen, 

stel ik ben eigenwijs en ga tegen een ieders advies in als beginner voor een airsoft sniper rifle.... hoe denkt men hier over de Action Army AAC-21 green gas sniper?

Als ik reviews bekijk op youtube van zowel amerikaanse als duitse airsoft reviewers zijn ze vrij lovend over deze replica, ik vroeg mij echter af of er mensen zijn die er ervaringen mee hebben of commentaar zouden hebben op deze keuze.

Ter info waarom ik hiervoor zou kiezen: ik vind hem er ten eerste tof uitzien, daarnaast is hij voor een sniper niet overdreven lang en naar wat ik begrijp van de reviews is hij voor een out of the box sniper rifle wat accurater dan de meeste spring rifles.

Ik hoor graag jullie meningen :-) 

PS; ja ik ben zo'n eigenwijze beginner die toch echt met een sniper wil beginnen ;-)

Groet Daan

Denk dat je vooral gaat zitten sukkelen met inconsistentie tgv gastempertuurverschillen.

"PS; ja ik ben zo'n eigenwijze beginner die toch echt met een sniper wil beginnen ;-) "

Niet erg,  daarvoor hebben het "Te Koop" forum  ;)

Beginnen met een sniper is op zich wel te doen, het probleem is alleen dat iedere stock sniper afbreuk doet aan de beleving. Je schiet geen meter verder dan een AEG, laat staan accuraat. Het komt er op neer dat je tegen het gros van de spelers in het nadeel bent en dat dat je spelbeleving niet ten goede zal komen. Dat is voornamelijk waar het om draait, bescherming tegen jezelf :P.

Daar komt nog bij wat aac zegt, gas is erg afhankelijk van de temperatuur en kan erg inconsistent zijn. Je kunt dan beter voor een bolt sniper gaan met een veer (in ieder geval om te beginnen). En dan specifiek, met het oog op de toekomst, een type VSR (JG BAR-10 / TM VSR-10) of type 96 (bv Well MB01). Deze 2 types hebben de meeste uograde mogelijkheden.