Jump to content
Leroowj

Holster Walther PPQ M2

Recommended Posts

Goeieavond,

Ik was benieuwd of iemand een advies kon geven m.b.t. de aankoop van een holster voor een Walther PPQ M2.

Ik heb een plate carrier en daar zou ik em graag aan vast zetten. Maar ik twijfel of dat deze dan niet te hoog zit als ik em in de zij plaats. En welk holster adviseren jullie dan?

Met vriendelijke groet,

Leroowj

Ik vrees een beetje dat je die als airsoft replica versie moeilijk gaat kunnen vinden .

Als je hem aan je PC wil , denk dat je hem beter op de borst kan plaatsen.

Misschien een DIY Kydex ?  ;)

Ik heb een beetje rond gespeurd, maar de kosten om het zelf te maken komen uit rond de 80 euro, aangezien ik ook het gereedschap aan moet schaffen.

Nu kwam ik op airsoft4u een holster tegen voor de ppq en een molle attachment tegen voor samen ca. 80 eu.. Dus even afwegen nog...

Ja klopt inderdaad :) Heel toevallig bood iemand ze aan op facebook, toen ik er naar aan het speuren was. Molle attachment heb ik nog niet geprobeerd, want hij zit prima aan me riem. Ik denk dat ik voor aankomende PolSim toch extra mags mee moet nemen, dus zal ik het eens uit proberen met de molle attachment om extra ruimte te maken voor magpouches.