Jump to content
Ree

Cqb op de ps4: Rainbow six siege

Recommended Posts

Nu we dan toch ff de TC kant opgaan,

wss ben ik van de oude stempel maar wat ik altijd zo goed vind (vond) zijn de verhaallijnen van deze games, meer een interactieve film, of boek ahw. 

• zo speelde ik reeds de volledige Splinter cell reeks uit, en ja Fisher is m'n absolute favoriet  ;)
  • verder speelde ik de beide Ghost recon Advanced Warfighters
  • Hawks 1en 2
  • Rainbow six vegas 2 , welke ik stukken beter vind dan Siege
  • Endwar op PSP en PS3
  • en Rainbow Six Lone Wolf (ben 's benieuwd of iemand die nog kent ;) )

Ben stilaan benieuwd naar Ghost Recon Wildlands  ;)

trouwens iemand ervaring met The Division ?

Zelf ben ik ook daarop aan het wachten, hopen dat we niet teleurgesteld gaan worden ;) maar ik denk dat het wel goed komt

The division was een heerlijk spel om te spelen, vooral met een maatje erbij en de headsets op zorgde voor hele vette acties :D 

Meanwhile is de open Beta van Ghost Recon Wildlands beschikbaar.

Lijkt me terug meer de gameplay van GR Advanced Warfighter, met een storyline, en niet saaie die online- bullshit !  :D

Open world met waanzinnige graphics, uitgebreide opties om je avatar te pimpen, mooi arsenaal, team coorporation etc...

Zijn der nog AE members die fan zijn van de Ghost's , en die op Wildlands wachten ?

Zeker! Ik ben de Beta dit weekend aan het spelen, ook online is dit weekend gratis op de PS4 dus dat was mooi meegenomen.

Maar een heerlijk spel om te spelen vooral met een groepje vrienden online, tactische posities innemen en dan 1 voor 1 alle targets neerleggen.

En inderdaad het customizen van de loadout blijft erg tof, ik hoop dat ze nog meer elementen eraan toe gaan voegen :D

Wat ik het altijd het leukst vond aan de Tom Clancy games was de Storyline, waardoor het soms al een meer een interactieve film wordt

Dit bleek met de RB6 Siege (en in vergelijk met de RB6 Vegas) niet echt meer het geval.

Hoop dat dit met de GR Wildlands weer terug meer gaat uitgewerkt zijn.