Jump to content
Robske79

nieuwe sniper

Recommended Posts

Helaas.... Waarschijnlijk heb ik het koper buisje wat erbij zit niet ver genoeg door geduwd. Hierdoor schuurde het slangetje over het metaal en is uiteindelijk gebroken.

Dankzij het airsoft sniper forum heb ik alles los gekregen. Alles werkt weer, moet alleen nog alles weer luchtdicht in elkaar zetten. Morgen maar ff goeie loctide halen. Mocht ik het net luchtdicht krijgen kan ik nog altijd een nieuwe pin bestellen die compleet is.

Zo het is alweer een tijdje geleden. Ondertussen is alles weer hersteld. Heb een nieuw binnenwerk opgestuurd gekregen en deze maar erin gezet. Ben toch wel tevreden over de set. Alleen niet zo over de regulator/CO2 adapter. Hier is een klein rubbertje in wat redelijk snel slijt. Gevolg je cartridge loopt meteen leeg.

Ik ben me aan het orienteren voor een andere regulator met co2 adapter.

Verder heb ik mijn ghillie cape overboord gedaan. Deze was te warm en te onhandig. Ik bleef overal aan vast hangen waardoor het ding zijn effect verloor. Ik heb hem vervangen door een ghillie hood.

Deze heb ik weer aangekleed met de jute en camo net van mijn ghillie.

Ik wilde hem eerst volledig zelf maken, maar op 11-11 had aliexpress eentje staan voor €24,- incl shipping.

Dit is het eind resultaat.

YLbpWOF.jpg

yucatOB.jpg