Jump to content
AAC

STAR WARS

Recommended Posts

Fan ja, maar nog niet gezien. Ik wacht meestal even de begin drukte af. Wellicht volgende week.

Voor degenen die van te voren nog even de vorige films willen zien, van IV, V en VI zijn er de Despecialized Editions die ik ten zeerste kan aanraden! Redelijk eenvoudig te vinden met torrens

Meer info

Mooi , dat er ook hier Star Wars fans zitten  :D

Ben zelf ook fan van het eerste uur, gisteren The Force Awakens gezien, en moet zeggen dat ik ook aangenaam verrast  was.

beste Star Wars filmstijl ooit vind ik,  hopelijk gaan ze nu in deze lijn verder, want dit hoort nog veel, en veel grootser te worden normaal gezien

Wat mij betreft is JJ Abrams z'n "mission imposible"  accomplished  :)

Ben ook heel erg benieuwd, en verwacht ook wel dat het goed gaat zijn, hangt uiteindelijk heel veel vanaf voor Disney.

Iedereen, zowel fans, als makers zijn als de dood dat een mindere film het concept gaat stukmaken

Juist Rogue One gezien  :D

Wat mij betreft komt hij wat traag op gang, maar daarna gaat het wel de goed kant op, in stijgende lijn.

Uiteraard een "must see" voor de fans

Laat ook weten wanneer jullie hem gezien hebben, en wat je der van vondt ;)  

Zou da nie wa zijn , Star Wars skirm's :P  ?

Je zou dan kunnen kiezen, tussen een Empire, rebel, of jedi loadout, blasters die BB's schieten, (het HPA verhaal zou dan wellicht minder opvallen)

Rondrennen in een Storm Trooper harnas, nagebouwde skirm locaties, en battles, Lightsaber kills, stel het je voor  :P