Jump to content
Altum Silentium

Deel het voordeel! Koopjes!

Recommended Posts

De meesten zullen het wel kennen. Uren lang shops browsen voor de laagste prijs. Airsoft is een lucaratieve business. Waarom zou je nog meer teveel betalen dan je al teveel betaalt?

Heb je een goede deal gevonden? Is er een retailer die binnenkort een grote actie start? Weet jij welke shop de laagste prijs handhaaft voor die modellen die iedereen ambieert? Plaats hier al je tips waardoor je niet alleen jezelf maar ook je mede-airsofters voordeel kunt bezorgen!

Ik wil graag benadrukken dat ik deze topic graag wil starten met voornamenlijk het budget in acht genomen. De kwaliteit van een artikel A of B is weer een hele andere zaak. Uiteraard kun je daar natuurlijk ook iets over zeggen. Dit verhoogt de kwaliteit van je tip.

Het hoeft natuurlijk niet altijd om een los artikel te gaan. Misschien weet je wel een shop die met name dit of dat merk/artikel voordelig verkoopt. Heb je misschien een bepaald artikel op het oog en vraag je je af waar je deze het beste kan aanschaffen dan kun je dat natuurlijk ook vragen in deze topic. Zo lang het voordeel oplevert voor je bankrekening kun je hier alles plaatsen!

Om te kopieren indien gewenst:

Wat:

Wie:

Prijs:

Voordeel:

Periode:

Opmerkingen:

20-09-2015:

Ik heb hier ooit in 2013 een aantal tips geplaatst. Deze aanbiedingen zijn natuurlijk inmiddels gedateerd en om deze reden zojuist verwijderd. Ik zal echter proberen om weer eens aanbiedingen te plaatsen per artikel i.p.v alleen maar site gebonden acties. Als jij ook een artikel hebt gevonden waarvan je weet het dat het een koopje is zou het natuurlijk mooi zijn als jij die ook plaatst! Bedankt!

Edited by Altum Silentium

3 oktober 2013

Ik zet dit soort acties even in aparte replies zodat het vanaf de mainpage al opvalt dat ik deze topic heb ge-update. Ik hoop dat mensen er baat bij hebben!

Wat: Gunfire Jubileum sale

Wie: Gunfire

Prijs: -

Voordeel: 21% op een geselecteerd assortiment.

Periode: van 3 tm 14 oktober.

Opmerkingen: Op zich al een goedkopere retailer maar check nu hun sale voor een extra voordelige aankoop. Zowel budget als betere merken zijn vertegenwoordigt in hun sale aanbod. Selecteer je categorie en vink dan "Special offer" aan om in een oogopslag de artikelen te zien waar de actie van op toepassing is.

Ben nu al een tijdje alle shops aan't uitspitten en vind gunfire toch wel er uitspringen

zowel qua prijs en aanbod,  heb tijdens de 21% periode

een MP 7 van well een cqbr van dragon guns, en een an /peq 15  besteld

alles voor nog geen 160 euro

Ben nu al een tijdje alle shops aan't uitspitten en vind gunfire toch wel er uitspringen

zowel qua prijs en aanbod,  heb tijdens de 21% periode

een MP 7 van well een cqbr van dragon guns, en een an /peq 15  besteld

alles voor nog geen 160 euro

Gunfire is zeker een goede shop. Hun aanbod hoewel groot, is qua verscheidenheid in merken vrij klein. Ze zijn erg geschikt voor entry level merken zoals JG,DB, en CM. Blijf desalniettemin altijd rondkijken want ook Gunfire is met bepaalde produkten toch duurder dan andere Shops. Met name als je meer kijkt naar gevestigde merken (G&G, G&P etc. etc.) is het altijd raadzaam je aankoop nog eens goed op prijs na te kijken bij de concurenten.

In mijn ervaring zijn overwegend goedkope shops met bepaalde produkten soms opvallend duur en overwegend dure shops met bepaalde produkten soms opvallend goedkoop.

Nu bij Gunfire korting tot 80% op geselecteerde items. Als je er gebruik van wilt maken wees dan snel. De actie duurt maar tot maandag 2 december a.s.! Ik heb al even een snelle blik geworpen en er zitten een paar fikse kortingen tussen. Mooi meegenomen als het toevallig een item is wat je al op het oog had!

Ik heb black friday meegemaakt in de VS. Dat is echt een gekkenhuis...Ik had aanvankelijk niet eens door dat de actie van Gunfire in het kader was van black friday. Ik moet zeggen dat Gunfire met zo een regelmaat acties heeft dat het bijna raadzaam lijkt nooit iets buiten een actie te kopen. Gewoon wachten tot de volgende. 

Kotte&Zeller hebben overigens ook een black friday actie. Tot maandag 10% korting op het gehele assortiment met kortingscode: BF-2013

Hahaha! Zie nu pas dat jij die kerel bent :) Meteen een vraagje voor je: Toen Laurens en ik dit forum begonnen was het idee om, na BB's en AEG's, een "beginnersgids" topic te doen over accu's. We kwamen er alleen totaal niet uit. Waarom wordt LiPO nou als gevaarlijk beschouwd? In welk opzicht is het beter dan NiCd? Wat voor schade kan het toebrengen, etc?

Als jij zo'n topic op je zou willen nemen mag je wat mij betreft gewoon je LiPO shop adverteren daarin. Idee? :)

TOT EIND 2013 BIJ AANKOOP VAN 2 OF MEER AIRSOFTAPPARATEN 10% KORTING.

Oke ik weet het is niet veel maar het is iets.

Airsoft Centrum

Ook voor KWA kan je hier binnenkort terecht, zie onderstaand bericht.

Wij hebben de hieronder aangegeven merken airsoftapparaten op voorraad:
CYBERGUN, ASG, ARES AIRSOFT, GSG Duitsland, UMAREX.
Binnenkort hebben wij vele modellen van KWA op voorraad.
Voor meer info over dit merk 
Klik hier

Hahaha! Zie nu pas dat jij die kerel bent :) Meteen een vraagje voor je: Toen Laurens en ik dit forum begonnen was het idee om, na BB's en AEG's, een "beginnersgids" topic te doen over accu's. We kwamen er alleen totaal niet uit. Waarom wordt LiPO nou als gevaarlijk beschouwd? In welk opzicht is het beter dan NiCd? Wat voor schade kan het toebrengen, etc?

Als jij zo'n topic op je zou willen nemen mag je wat mij betreft gewoon je LiPO shop adverteren daarin. Idee? :)

Hahah wat toevallig dat je dat zegt. Ik heb namelijk ergens in Juni al zon dergelijke guide getypt. Deze staat op airsoftnl en ook op airsoftdb.

Ik zal hem hier ook even posten ;)

Het is geen voordeel maar wel een win actie. met een leuke prijs door Graziani Gunshop.

GRAZIANI GUNSHOP PHOTO CONTEST!! Send us your best airsoft photo and win a ICS-31 AK74 with Fixed Stock

small.jpg?1384538977

Some legal stuff:

If you send us a picture and information, you agree to its publication on our Facebook-page.

We will take a picture while handing over the prices to the winner. As participant in this give-away, you agree to the publication of said picture (to the extent you win a price).

We are not liable for any consequences due to said publications.

We will not ship any of the prices. They need to be collected in our shop in Emmerich am Rhein.

If the winner cannot be determined on the basis of the amount of shares and the amount of likes, we’ll flip a coin.

We are completely free to determine the way to select the voting winners ourselves. We are not under obligation to correspond about this process (or to justify our choices in this respect).

Graziani Gunshop Photo Contest - Total give-away value over 600 EURO!!!!

Send us a picture of yourself in full gear, and win an ICS-31 IK74 Fixed Stock (EUR 349,95) or a coupon worth EUR 250,00. 

Additionally, we will give away three Glock 18C’s (EUR 89,95) among the voters in this contest.

Condition: our page has at least 2000 page-likes on February 1, 2014 (the day we will announce our winners).

Instructions:

For participants:

1.)  Send us a picture of your airsoft-gear

2.)  Share this post (and keep it shared).

3.)  Like our page (and keep it liked).

We will post suitable pictures  on our Facebook-page, to allow voting. No male nudity please! Include who, when, where and what-information in your e-mail (to the extent you want it posted on our Facebook-page).

The picture with the highest amount of shares on February 1, 2014 wins the ICS/Coupon (your choice). In case of an equal amount of shares, the amount of likes determines the winner.

For voters:

1.)  Like our page (and keep it liked)

2.)  Share this post (and keep it shared)

3.)  Share the contest-posts of your liking(share as many as you like; one ballot per share)

www.grazianigunshop.com