Jump to content
Waicheun

''Nieuw'' 3Division App ''Bunker Hill'' te Daarle

Recommended Posts

Hey allen,

Geen id waar dit type nieuws ergens thuishoort op dit forum (ben er ook maar net) maar denk dat dit voor sommige groepen wel interesant is.

Het is momenteel een beperkte app. Te vinden in je ''app store'' als je gewoon zoekt met 3division als zoek term. Maar de toekomst muziek is

vrij interesant. Bij deze de reclame tekst van 3division over deze app

Beste Airsofters,

Na enkele maanden is hij er dan eindelijk de 3Division APP.
Wij zullen deze app gebruiken op onze events om de communicatie en gameplay nog meer te verbeteren.

De 3Division APP is nu verkrijgbaar voor alle smartphones.
Wat kan je met de 3Division APP?

- 3Division Agenda altijd bij de hand. 
- Laatste 3Division nieuws.
- Chat met je mede COBRA’s of S.F.R.T.-ers.
- REALTIME GPS via Maps. je ziet dus waar jouw battle buddy’s zich bevinden, op welk terrein,waar ook ter wereld!
- Maak prive groepen aan met jouw battle buddy’s. 
- EMERGENCY knop voor als er echt iets aan de hand is met je buddy. 
Direct de locatie waar hij zich op dat moment bevind.

Momenteel gebruiken wij nog de smartphones voor het zenden maar binnenkort komen er kleine GPRS trackers die je gewoon in ergens in je gear plaatsen kan.

Deze trackers zenden dan jouw signaal naar jou gekozen groep(en).

Wil je zien waar je maten zijn dan switch je even je app aan op je telefoon.

Downloaden die hap en kom het testen op Operation: ANTHRAX dit weekend!

Heb je vragen of kom je ergens niet uit?

Spreek ons aan op onze events of stuur ons een mailtje.

(wil je een aparte groep voor jou team stuur dan een mailtje naar info@3division.eu)

Greetz,

3Division CREW

Tja ik denk niet dat ik met men gsm over het veld ga rennen. De huidige generatie gsm's kan niet zo goed tegen vuil, vocht en stoten...

Idee is wel leuk alleen de gedachte dat mijn team kan zien waar ik allemaal heen ga vind ik persoonlijk een beetje overdreven. In game positie prima maar off game overbodig.

de app niet nee maar men GPS wel. Maar idd als ik een dag aan het spelen ben is men batterij zo leeg als ik de app en de GPS aan heb staan. Dan moet ik ook weer een extra powerbank mee slepen voor men GSM.

Nogmaals ik vind het een vet idee en zie er ook wel het nut van in, maar dan zal ik denk ik wel een robuste GSM met extra powerbank moet aanschaffen op aliexpress of zo.

hehe ik zie al wat breedere opties....

hele team met headset,,,,en puur gps tracker,,,commander van je team met tablet die ten alle tijden weet wie waar is en of die nog beweegt(leeft) makkelijker aansturen dan dit wordt 't niet...

let the information war commence

videolink van hun? nee betreffende tablet/gps/positie zit dit ''nog'' niet in de app. maar is wel uiteindelijk de bedoeling als ik alles zo goed zie

''edit'' als je hun tekst leest zou er al iets van in moeten zitten...nog niet gezien straks 's beter kijken

Ik vind dit echt een gaaf concept. Ben alleen erg benieuwd naar het data gebruik. 

Ik zit te denken aan een goedkoop android smartfoontje op je onderarm oid. Die kun je gewoon 2e hands voor een paar tientjes kopen. Plaatje acryl ervoor en hij kan nog tegen bbs ook. Met een battery pack kom je dag ook nog wel door qua accuduur. 

Wel erg gaaf als je dan je eigen team kan volgen  en kan zien waar verschillende squads zitten. 

Ik ben dan wel weer benieuwd of je daarmee misschien weer niet heel gemakkelijk de tegenstander kan volgen door je simpelweg bij de tegenstander aan te melden. 

ze werken immers met groepen..dus denk dat jij bepaald welke groep je volgt....dat onze groep bestaat al in hun app met eigen toegangscode...maaaaar als dit nou 't enigste is wat tegenstanders buiten jouw groep houd.....dan zou het kunnen dat tegenstanders ook in jouw groep kan belanden....

tamtamtam spionage van vijandelijke gegevens ftw. wordt dan toch erg tactisch spelletje....vooral als je niet iedereen een tracker geeft of weer wel...

chaos ensues

Zal voor mij een uitkomst zijn, maak ik minder teamkills :)

Ook wel lastig om steeds ff je 'radar' te checken of het team genoten zijn ;) Hadden ze maar iets anders waar je ze aan zou herkennen hé. Een rood of blauw bandje of iets dergelijks  :P  :D

Ik heb het ook al een paar keer gehad op BH hoor. Dat zit de enemy achter een bunker en flank je die met een paar man en vervolgens schiet je 1 of meerdere teamgenoten af omdat die net van de andere kant geflanked hebben. Blijft vervelend. 

Ik heb inmiddels een oud android telefoontje geregeld dus ik ben benieuwd hoe het nu uiteindelijk gaat werken.