Jump to content
Sign in to follow this  
Bockelos

Tippmann HPA

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben zeer nieuw in het Airsoftwereldje, ik gebruik nu een AEG AK47 en dit valt me serieus tegen.

Ik overweeg nu om een Tippmann HPA te kopen, maar ik wil hem meteen op punt hebben (dus alle nodige upgrades inclusief).

Kan iemand mij advies geven over "wat" te vervangen/upgraden, immers als ik op sites zoek naar Tippmann krijg ik nergens de barrel en andere zaken te zien waar men hierboven reeds sprak.  Eventueel een link waar ik dit het best kan bestellen of laten uitvoeren, zou ook handig zijn voor mij.

Alvast bedankt om de moeite te nemen om me hierover te informeren!

Hoi,  hangt er vanaf welke Tippmann je wilt gaan aanschaffen.

Tegenwoordig heb je 2 versies, allebei zijn ze out of the box niet 100% en hebben ze wat werk nodig.

Ik heb geen ervaring met de "nieuwe"Tippmann Omega, maar wel met de originele versie.

Wanneer het aankomt op Tippmann moet je wel bereid zijn om veel tijd te stoppen in doe het zelf oplossingen.

Zorg eerst dat je goed onderzoek doet en goed voorbereid bent voor je er aan begint, want goedkoop was het voor mij in elk geval niet.

Maar als je dan eenmaal het een en ander aan werk er in gestopt hebt, dan is het een geweldig ding om mee te spelen.

Voor mij in elk geval wel.

Mocht je een Facebook account hebben, ga dan naar de Tippmann groep "Tippmann Arms Airsoft owners group (hpatalk.com)"

je zal een verzoek moeten indienen om te worden toegevoegd aan de groep. 

Het is namelijk een besloten groep, dus leg je situatie uit, let wel op, het is een engels sprekende groep.

In deze groep worden beide Tippmann's besproken.

Een simpele zoekopdracht binnen de groep geeft al heel veel resultaten.

Gr. Epoch