Jump to content
mata

Tapatalk ondersteuning

Recommended Posts

Er is een nieuwe versie van deze forumsoftware beschikbaar, maar de upgrade is zo ingrijpend dat themes/skins van eerdere versies (zoals deze) daarop niet meer werken. Ik wil dolgraag het forum upgraden, maar wil jullie niet het vertrouwde jasje ontnemen dus ben nog even aan het bedenken hoe ik dat ga aanpakken. Helemaal zelf opnieuw skinnen is namelijk een enorme klus...

Zodra de nieuwe versie draait zal ik ook Tapatalk even installeren!

Het mobile jasje wat ik voornamelijk zie is aardig basic hoor :).

Desktop daarentegen, is dat in de laatste versies niet voornamelijk nog een stylesheet?

Ik zal zelf ook eens een proef install doen, misschien dat ik iets vergelijkbaars tegen kom waar je niet veel werk meer aan hebt.

Geen idee of dit aan mijn mobiel ligt.?
Maar als er een post wordt gekopieerd en daarna geplakt geeft dit op mijn mobiele versie bijna onleesbare zwarte balken..

mijn volgende post als voorbeeld 

kan het natuurlijk ook zelf even fout laten gaan hier onder het voorbeeld.. is dit bij jullie ook zwart met donkere letter op de mobiele versie ?

Geen idee of dit aan mijn mobiel ligt.? 
Maar als er een post wordt gekopieerd en daarna geplakt geeft dit op mijn mobiele versie bijna onleesbare zwarte balken..

Als voorbeeld het pas toegevoegde stuk op de 1e post op het specna draadje (op de mobile site)

http://airsoftelite....rms/#entry19234

Ditto, ben minder actief hier omdat het niet via tapatalk kan.

Maar ach, een bookmark op m'n mobiel werkt ook :)

Overigens, Gryphon, als je ooit extra hulp nodig hebt ivm de software/styling dan help ik graag een handje! Ben wel bekend met dit soort zaken ;)