Jump to content
Gryphon

Kijktips!

Recommended Posts

Gisteren deze "6 Days" gezien op Netflix goeie gedetaileerde verfilming van operation Nimrod ( gijzeling van de Iraanse ambassade in 1980)

Goeie balans tussen actie en dialoog, doet wat denken aan Zero Dark Thirty.

De eerste, en enigste getrouwe verfilming van dit Marvel personage, met Jon Bernthal als Frank Castle aka de Punisher 

Nu nieuw op NETFLIX  Een absolute aanrader !

Goeie inderdaad, ben nu op 1/3 en het is een keer eens wat anders gedaan dan de laatste serie met de iron first, vooral ook omdat Frank natuurlijk geen super powers heeft. Krijgt een beetje een zelfde vibe als bij de shooter serie.

6 hours ago, mata said:

Ik zal er ook maar eens aan beginnen. Al moet ik wel zeggen dat ik een beetje met een Marvel burnout zit.

Ja maar dit is geen gebruikelijke Marvel zoals je gewend bent van Avengers en Iron man en zo hoor.

The Punisher is een gitzwarte R-rated  drama/actie serie, geeft eindelijk Frank Castle weer zoals in de comic's ; getraumatiseerd, meedogenloos, en wreed. 

Ik ben inmiddels bij aflevering 9, top serie. Eindelijk afgelopen met dat zachtaardige 'Je mag niemand doden' geleuter van Daredevil en Iron Fist. Een lekkere 'no bullshit, eat lead' mentaliteit. :D

9 hours ago, Solstice said:

Ik ben inmiddels bij aflevering 9, top serie. Eindelijk afgelopen met dat zachtaardige 'Je mag niemand doden' geleuter van Daredevil en Iron Fist. Een lekkere 'no bullshit, eat lead' mentaliteit. :D

Idd, nogmaals het personage verfilmd zoals in de originele comic's

Voor de liefhebbers van The Punisher ; "Daredevil" is ook niet bepaald soft-Marvel , en in het 2e seizoen wordt de Punisher daar geintroduceerd, het is trouwens daar aan te danken dat Bernthal z'n solo serie heeft gekregen . 

Voorop: ik ben absoluut geen seriekijker. Hoe groot de peer pressure ook is, een serie van 50 minuten per aflevering is bij voorbaat niet aan mij besteed.

Tot ik The Punisher keek, want tja, een marine én een hacker. Allebei dingen naar m'n hart :)

Heb die serie in een week tijd weggekeken en ik verheug me op de volgende. In de tussentijd zelfs te porren voor een collectible... Jammer dat zo'n ding meteen € 200 kost (ex. shipping).

marvel-daredevil-punisher-sixth-scale-ho