Jump to content
Gryphon

Airsoft video's

Recommended Posts

Je wilt beginnen met airsoft? Maar hoe en waar? Het begint allemaal bij de NABV!

In deze video ga ik je vertellen wat je moet doen om legaal te mogen airsoften in Nederland.

Vergeet niet om te subscriben voor nieuwe video's:

Of volg mij op facebook:

Zakelijke E-mail:

GarsoftTV@gmail.com

Mijn laatste 3 projectjes op het gebied van film :)

De eerste 2 clips zijn gefilmd met mijn nieuwe camera de Blackmagic Pocket cinema camera waarbij de ICS overview de allereerste test was vandaar dat deze nogal overbelicht is :P

En de 2de clip (evenals de POV) is geschoten bij Balls and Arrows tijdens de paas maandag skirmish, en dit was de 2de test van de BMPCC.

Wat overigens jammer is aan bovenstaande video, is dat het op de pc allemaal haarscherp is (imax scherp) en youtube verkloot de kwaliteit en scherpte kennelijk héél erg :(

De derde en laatste is ook geschoten bij B&A tijdens de paas maandag skirm.

*disclaimer* nadat ik kijken voor je schiet geroepen heb, zijn er handen geschud en excuses aangeboden van weerszijde  :)

Likes en subs zijn altijd welkom en ik ontvang altijd graag feedback betreffende de videos  :D

EDIT: Kan je maar 2 video's per post doen?

Wat overigens jammer is aan bovenstaande video, is dat het op de pc allemaal haarscherp is (imax scherp) en youtube verkloot de kwaliteit en scherpte kennelijk héél erg :(

Bekend Youtube probleem, kan je wel krijgen als je een grote channel hebt en veel followers.  :P

Bij Running The Target in Den Haag, kun je trainingen en workshops in combinatie met scenario's volgen. 

Lekker deuren in trappen en leren hoe je beweegt in een groep. Rooms clearen en 360 schieten. Je doet het allemaal bij Running The Target.

De website van RTT: 

Vergeet niet om te subscriben voor nieuwe video's:

Volg mij op facebook om up to date te blijven over airsoft:

Ik heb ook een Google+ page:

www.google.com/+Garsoft

Zakelijke E-mail:

GarsoftTV@gmail.com