Jump to content
Sign in to follow this  
Siro

milsim 2016

Recommended Posts

NOTE: hopelijk staat dit onder het goede topic*

Wie:

SIRO,heeft eigenlijk meer benaming dan in het algemeen bedoeld was en is dan ook verdeeld een een aantal secties,maar met dezelfde afkorting,wij zijn dit opgestart nadat onze militaire carriere ten einde was, en we in de burgermaatschappij deze gat moesten opvullen met een ''leuke,spannende,minder stressvolle'' baan.
maar goed bloed kruipt waar het niet kruipen kan.

De 2 oprichters van dit concept,(SIRO 1 & SIRO 2)hebben in het nederlands leger gediend,en in het Engels leger,beide meer dan een decennia aan ervaring dan wel in het buitenland /uitzendgebieden,dan wel grootschallige oefeningen door heel europa heen dan wel in amerika.

infiltratie en verkenning operaties zijn  dan ook 1 van de vele kwaliteiten die SIRO beschikt.

SIRO staat dan ook voor Special infiltration/Recon operations.

wij geloven ook niet echt in leiderschap,het simpele feit is, als iedereen weet wat hij/zij doet en goed overzicht en inzicht heeft loopt alles vanzelf.

Doelstelling:

SIRO wilt met een leuke delegatie/geintresseerde een aantal MILSIMS in 2016 bezoeken,voor plezier,ervaring uitwisselen en kennis 

opdoen, plezier is toch het belangrijkste de rest is mooi meegenomen,het is een hobby/sport ( niet als een stel opgefokte amerikaanse mariniers het front in gaan en spray and forget tactiek uitvoeren)

U denkt nu; moet ik mijn eigen team gaan verlaten voor een stel ex-waarikbelastinghebvoorbetaaldambtenaren, antwoord is neen,u mag onder uw eigen patch wandelen,maar het is meer een onderdeel van het grote geheel,de leden van SIRO wandelen(SIRO 1 meer wandelen aangezien die ook de 30 is gepasseerd) onder hun eigen patch.

Waar:

Nederland

Frankrijk (wiltrigger events,deze staat zo goed als wat gepland en de gesprekken met TRAC zijn uitnodigend en positief )

Tjechie (Borderwar)

meer MILSIMS worden later nog toegevoegd als er animo is,danwel lopende afspraken vast staan

Wanneer:

Heden nederland (alle mogelijk events zijn wij aanwezig invidueel dan wel collectief,dit onder het mom trainingen )

APRIL 2016 borderwar tjechie 22tm24 april militia (100%) outfits cia style

APRIL/MEI wildtrigger 2016 Frankrijk  (100%)

Airsoft wars tjechie 2016 (100%)

België 2016 (75% )

(datas onder voorbehoud)

Uitrusting:

Multicam/olive drab/woordland/marpat/digital,burger kleding  (outfit hangt van event af)

Replica naar eigen inzicht

Chest rig is een pre.

headset/ptt

Ben je geintresseerd,laat het ons even weten.
Achtergrond is niet belangrijk,zal wel schelen als je een militaire achtergrond heb (maar is geen pre ),dan wel een redelijke conditie..(siro 1 is dan ook hard aan het trainen)

kortom voor 2016 zoeken wij personen die graag een aantal leuke trips wilt maken ,pm of reageer hier en we antwoorden zo snel mogelijk

met vriedelijke groet  SIRO 3 ,(Special intel /recruiting operators)

NB: BORDERWAR tickets beginnen aankomende zondag ,als er voor die tijd geintresseerde zijn kunnen we gelijk een team-payment doen,en de juiste goede afspraken maken,dan wel voor vervoer,en pickuppoint in gesprek gaan etc.

Klinkt goed. Wil wel een keer mee. Borderwar stond wel op de planning maar gaat helaas niet door deze keer. Laat maar weten waar en wanneer, dan kijk ik of ik mee kan.

Zijn jullie 10 of 11 okt toevalig ook aanwezig in sittard?

Klinkt goed. Wil wel een keer mee. Borderwar stond wel op de planning maar gaat helaas niet door deze keer. Laat maar weten waar en wanneer, dan kijk ik of ik mee kan.

Zijn jullie 10 of 11 okt toevalig ook aanwezig in sittard?

Hallo robske,

Dank je voor de reactie,we hebben deze kwestie besproken en siro 1 2 en 3 willen heel graag met de gehele groep er naartoe ,helaas zijn een aantal personen verhinderd,aamgezien we op deze mooie locatie fullforce willen komen laten we deze helaas even schieten . Officiële reactie was en begrijpelijk ; 3 van onze teamleden zijn cruciaal deze hebben de ervaring met bepaalde intel in dit soort gebieden ,aangezien het tekort tijd is,en de verplichting die sommige kerels hebben gaat deze missie  helaas voorbij,de locatie is wat we graag hebben en willen zien,de trainingen moeten worden ingekort.Dit event willen we in de toekomst zeker doen,dit CQB Pur sang,we moeten en gaan unit13 zeker pushen voor een deel 2.

Voor de rest we gaan jouw en anderen zekers op de hoogten houden,wij zijn al bezig met patches drukken,dan wel een idee is al opgeworpen om een scenario te schrijven.._ danwel er contact gemaakt wordt met england,._._vengeance komt in de agenda opzekers maar dan voor deel 2

Kleine aanpassing op de agenda we hebben alles aangepast in percentages,100%  is defenitief.

Wij zoeken ook iemand voor info of danwel kennis met opstarten van een website .Gifs,fotoserie ,video's etc etc,wij zijn uiteindelijk ook amateurs

Op dat gebied.

Nb:borderwars was binnen een record tijd uitverkocht als er mensen die kant opgaan,let us know

Hey Siro,

laten we contact houden over borderwars. Maakt niet uit dat het uitverkocht is. Volgens mij is phase 3 nu bezig te verkopen. Daarnaast komen veel kaarten/plekken vrij van deelnemers die toch afzien en voor een prikkie gekocht kunnen worden op het forum. En lees nu dat er militia extra tickets krijgt. Jullie dus militia? Wat zijn jullie reisplannen en met hoevelen?

Ik ben dus van plan Borderwar te gaan met mijn sniper en Scorpion Evo 3.

Daarnaast weekends oefenen in NL, eerste staat op de planning Bunkerhill eind nov. dus volgend weekend. Time flies.

PM me even voor mail adres of contact me ff via instagram >> Shepard_NL

Cheers,

Shepard.