Jump to content
HugLife

MAG-brand midcaps?

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een andere set magazijnen, en kom op praktisch elk forum de MAG-brand midcaps tegen als aanbevolen en betaalbare midcaps.

Het probleem is alleen, ik kan ze nergens vinden bij geen enkele europese shop.

Dus nu is mijn vraag weet iemand een shop (europees) waar ze deze verkopen?

Als het niet lukt worden het waarschijnlijk King Arms midcaps, heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Want ik zou graag mags willen hebben waar ik makkelijk onderhoud op uit kan voeren.

Alvast bedankt!

Ik zou zeker ook eens kijken naar de 120 rd midcaps van G&G. Deze zijn niet al te duur (dacht 13,95) en van zeer goede kwaliteit. 
Intern een degelijke veer die lang mee gaat en van buiten zeer stevig polymer. 
En wat ik er verder heel positief aan vind is dat ze op de meeste AEG's goed feeden en mooi in de magwel passen zonder wobbel. 

Wat ik in het verleden over MAG midcaps gelezen heb is dat ze op de meeste replica's wel feeden maar wel vaak nog wobbel hebben. Dit is overigens wel te verhelpen met tape.

Ik zou zeker ook eens kijken naar de 120 rd midcaps van G&G. Deze zijn niet al te duur (dacht 13,95) en van zeer goede kwaliteit. 

Intern een degelijke veer die lang mee gaat en van buiten zeer stevig polymer. 

En wat ik er verder heel positief aan vind is dat ze op de meeste AEG's goed feeden en mooi in de magwel passen zonder wobbel. 

Wat ik in het verleden over MAG midcaps gelezen heb is dat ze op de meeste replica's wel feeden maar wel vaak nog wobbel hebben. Dit is overigens wel te verhelpen met tape.

Die wil ik dus juist niet.

Ik gebruik nu Dytac invader mags (lijken erg op de G&G's) maar nu ik de prowin hopup gebruik zitten ze er TE strak in.

En heb laatst een wat leek op een metalen CYMA mag en die ging er perfect in zonder wobble.

Hoewel je deze ook zou moeten importeren, zijn de elite force mid-cap magazines ook heel fijn. Ze feeden goed en op ieder forum/veel amerikanen zeggen ook dat dit echt betaalbare top magazines zijn. voor €100 euro incl verzendkosten heb je 10 mid cap magazines.

Ze zijn gemaakt van een sterk polymer aka plastic, dit wil alleen niet zeggen dat ze troep zijn. In een video wordt ook de volgende quote gebruikt: "If I throw this at your head, it will knock you out" . Hoewel dit wat extreem is, laat dit wel zien dat het sterk polymer is.

Hier een link: http://www.pyramydair.com/s/a/Elite_Force_M4_M16_Mid_Cap_Rifle_Magazine_Black_140_Rds_10_pk/4334

Ik heb deze van MAG: http://shop.ehobbyasia.com/mag-190rd-real-finish-metal-magazine-for-m4-m16-aeg-5pcs.html#.VdwSUoWLVpU

Leuk en aardig, maar 190 rounds gaan er niet in, max 140 eerder. Verder heb ik geen feeding problemen met mijn Prowins in zowel de Amoeba als de TR, dus in dat opzicht kan ik niet zeggen of ze beter zijn.

Ik heb die inderdaad al zien staan ja, maar dan zit je alsnog met het probleem dat je ze moet importeren uit Hong Kong.

Hoewel je deze ook zou moeten importeren, zijn de elite force mid-cap magazines ook heel fijn. Ze feeden goed en op ieder forum/veel amerikanen zeggen ook dat dit echt betaalbare top magazines zijn. voor €100 euro incl verzendkosten heb je 10 mid cap magazines.

Ze zijn gemaakt van een sterk polymer aka plastic, dit wil alleen niet zeggen dat ze troep zijn. In een video wordt ook de volgende quote gebruikt: "If I throw this at your head, it will knock you out" . Hoewel dit wat extreem is, laat dit wel zien dat het sterk polymer is.

Hier een link: http://www.pyramydair.com/s/a/Elite_Force_M4_M16_Mid_Cap_Rifle_Magazine_Black_140_Rds_10_pk/4334

Van die Elite force midcaps heb ik inderdaad ook het een en ander gelezen.

Maarja ook weer hetzelfde verhaal met importeren, ben je weer €30-€40 extra kwijt aan het verzenden.

En inderdaad polymer is gewoon prima spul, de mags die ik nu gebruik zijn ook van polymer.

Ik heb die inderdaad al zien staan ja, maar dan zit je alsnog met het probleem dat je ze moet importeren uit Hong Kong.

Van die Elite force midcaps heb ik inderdaad ook het een en ander gelezen.

Maarja ook weer hetzelfde verhaal met importeren, ben je weer €30-€40 extra kwijt aan het verzenden.

Kijk hier 's op de "Magazine page"  van AIRSOFTPEAK dan kost het je helemaal niks extra geen shipping, geen customs  ;)

Chef, als je boven de €22 zit heb je alsnog met de douane te maken in NL hoor :) Tussen €22 en €150 mag je nog even btw aftikken (en een achterlijke fee voor TNT :@ ).

Als je in Azie wil  shoppen, moet je sowieso niet als een kieke zonder kop  gaan orderen, dat moet je een beetje met beleid doen !

AirsoftPeak  kent dit beter dan wij , geloof me maar  ;)

Die zijn 1 sowieso creatief met de value .

Mogelijkheid 2 bij ASP betaal je geen shipping,  dan doe je toch gewoon allemaal kleine orders , onder de € 22 (En ben je ook 100 % legaal bezig)

Deed dit al ontelbare keren, betaalde nog geen cent aan de customs  ;)