Jump to content

Recommended Posts

De hoogte bepaal je door te kijken welke correctie je nodig bent om de AoE goed te krijgen. Dat is het makkelijkste te doen door

de cilinder+head en de piston in elkaar te schuiven, af strepen, AoE corrigeren, af strepen en dat is de hoogte.

Maar maak je hem nu ineens van hoogte ? of snij je hem later bij 

En maak je hem op hoogte in rust stand, of hou hou je rekening met extra compressie tgv de slag ?

Het is wel een klein beetje gokken, maar van wat ik gezien heb hoef je geen rekening te houden met extra compressie, dat was nog geen 1mm dacht ik.

Snijden ging niet echt goed. Je kunt hem beter een klein beetje te hoog maken en de tanden van de piston daar op corrigeren dan te laag.

Maar als dit je eerste gearbox upgrade is deze mod helemaal nog niet zo noodzakelijk hoor :).

Ik ben nog niet eens aan deze mod toegekomen, vooral omdat ik mijn glazen nog opnieuw moet kitten en de kitspuit nog niet open heb gemaakt :P

@Mata: Wat voor mes gebruikte je? In principe is de kit redelijk makkelijk te snijden met een scherp mes. Is bijvijlen geen optie?

Het is wel een klein beetje gokken, maar van wat ik gezien heb hoef je geen rekening te houden met extra compressie, dat was nog geen 1mm dacht ik.

Snijden ging niet echt goed. Je kunt hem beter een klein beetje te hoog maken en de tanden van de piston daar op corrigeren dan te laag.

Maar als dit je eerste gearbox upgrade is deze mod helemaal nog niet zo noodzakelijk hoor :).

Thx voor de info Mata  :)

"Maar als dit je eerste gearbox upgrade is deze mod helemaal nog niet zo noodzakelijk hoor"

De DIY factor van deze mod is gewoon te hoog , om te weerstaan voor mij  :D